تکنولوژی

هدفون رده میانی WH-ULT900N سونی بزودی معرفی می شود

با توجه به افشا گسترده از طریق WinFuture، سونی در حال کار بر روی یک جفت هدفون بی‌سیم روی گوشی است. این هدفون جدید WH-ULT900N نامیده می‌شود و اگرچه شباهت زیادی به WH-1000XM3 دارد، اما این هدفون به‌عنوان محصولاتی میان‌رده با فناوری حذف نویز پیشرفته عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سونی WH-ULT900N به درایورهای 40 میلی متری و آهنرباهای نئودیمیم مجهز خواهد شد که صدای برتر را تولید می کنند. این هدفون با حالت‌های عملکرد متفاوتی عرضه می‌شود که باندهای فرکانسی 5-20000 یا 20-20000 هرتز را پوشش می‌دهد. WH-ULT900N دارای باتری 520 میلی آمپر ساعتی است که تا 30 ساعت پخش با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و اتصال بلوتوث و تا 50 ساعت بدون ANC ارائه می دهد.

گزارش شده است که این هدفون از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند که امکان جفت شدن چندگانه را فراهم می کند و با کدک های AAC، LDAC و SBC برای انتقال صدای بی سیم با کیفیت بالا سازگار است. کاربران همچنین از ویژگی‌هایی مانند جفت سریع Google، Clear Bass و قابلیت‌های کنترل صوتی از طریق Google Assistant، Siri یا Amazon Alexa بهره خواهند برد.

هدفون رده میانی WH-ULT900N سونی بزودی معرفی می شود

گفته می‌شود که این هدفون در رنگ‌های سیاه، سفید و رنگ‌های خاکستری جنگلی با وزن حدود 255 گرم عرضه می‌شود. در مورد قیمت، این گزارش می گوید که قیمت این هدفون بین 180 تا 200 یورو خواهد بود. در حال حاضر، جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی و در دسترس بودن منطقه ای در دسترس نیست.

باید منتظر ماند تا مشخص شود سونی چه زمانی قصد دارد هدفون مورد اشاره را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. انتظار داریم بیشتر اطلاعات آشکار شده به حقیقت برسد، همانطور که همیشه بیشتر شایعات پیرامون صنعت به حقیقت می‌رسند. این هدفون شاید در طراحی شباهتی به مدل‌های فعلی سونی داشته باشد، اما در زمینه قدرت صدا یک گزینه برجسته خواهد بود که با قیمت میان رده به فروش می‌رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا