تکنولوژیگوشی موبایلهوش مصنوعی

گزینه “خواندن خلاصه ایمیل” به برنامه Gmail می آید

یکی از رایج ترین کاربردهای هوش مصنوعی مولد، ارائه خلاصه از متن های مختلف است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا خلاصه ای از مقالات، اسناد و حتی ضبط های صوتی و تماس های تلفنی را دریافت کنند. به نظر می رسد گوگل در حال آماده شدن برای ارائه این قابلیت در برنامه Gmail برای اندروید است.

طبق گزارش PiunikaWeb و کارشناس کد AssembleDebug، گوگل در حال توسعه دکمه ای با عنوان “خلاصه این ایمیل” در برنامه Gmail اندروید است. شواهدی از این قابلیت در نسخه 2024.03.31.621006929 برنامه Gmail مشاهده شده است. در اسکرین شات منتشر شده، این دکمه (که غیرفعال است) در زیر عنوان ایمیل قابل مشاهده است.

گوگل قبلاً به کاربران مجموعه Gemini for Workspace این امکان را داده بود که خلاصه ای از ایمیل های خود را دریافت کنند. با این حال، این قابلیت فقط در نسخه دسکتاپ و برای رشته ایمیل هایی که بیش از دو پاسخ دارند (و نه ایمیل های فردی) در دسترس است. به نظر می رسد دکمه “خلاصه این ایمیل” برای کاربران عادی Gmail در نظر گرفته شده است.

خلاصه سازی ایمیل ها می تواند به ویژه برای ایمیل های طولانی یا پر از اطلاعات بسیار مفید باشد. امیدواریم گوگل این قابلیت را به یک ویژگی هوش مصنوعی روی دستگاه تبدیل کند تا در مواقعی که دسترسی به اینترنت امکان پذیر نیست نیز قابل استفاده باشد. این امر به حفظ حریم خصوصی کاربران نیز کمک می کند.

انتظار می رود دکمه “خلاصه این ایمیل” در آینده ای نزدیک به برنامه Gmail اندروید اضافه شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا