تکنولوژی

گلکسی واچ 7 اولترا رقیب جدی اپل واچ اولترا در راه است

سامسونگ طی اعلامیه درآمدی خود آشکار کرد که این برند در آینده ساعت‌های گلکسی پریمیوم بیشتری را عرضه خواهد کرد. سپس گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است برای یکی از مدل‌های گلکسی واچ 7 خود به طراحی مربعی روی آورد. اکنون، گزارش دیگری نشان می دهد که سامسونگ احتمالا گلکسی واچ 7 پرو را به نفع مدل اولترا کنار بگذارد.

طبق آخرین اطلاعات پایگاه داده نرم افزاری، انتظار داریم سامسونگ از سه ساعت جدید گلکسی واچ 7، گلکسی واچ 7 کلاسیک و گلکسی واچ اولترا رونمایی کند. جزئیات مربوط به ساعت جدید خبر از مدلی می‌دهند که قرار است جایگزین گلکسی واچ 7 پرو شوند.

طبق رسانه اندروید هدلاینز، سامسونگ هشت بیلد آزمایشی One UI Beta را ایجاد کرده و برند کره‌ای در حال تست One UI Beta برای ساعت Galaxy Watch Ultra است. در حالی که ابتدا تصور می‌شد گلکسی واچ اولترا به عنوان گلکسی واچ 7 پرو عرضه می‌شود، یافته‌های پایگاه داده نشان می‌دهد که سامسونگ برای اولین بار با نام گلکسی واچ اولترا محصولی ارائه می‌دهد.

گلکسی واچ 7 اولترا رقیب جدی اپل واچ اولترا در راه است

طبق این گزارش، آخرین بیلد داخلی One UI Beta به شماره ساخت “L705FXXU0AXD8” اشاره کرد. در این مورد، L705F شماره مدل Galaxy Watch Ultra را نشان داده و حرف U در نسخه One UI Beta نشان‌دهنده ویژگی‌های جدید، رفع اشکال‌ها و سایر پیشرفت‌ها است.

حرف A مخفف اولین نسخه One UI و XD مخفف زمانی بوده که نسخه بتا آزمایش شد. علاوه بر این، “X” به معنای سال 2024 و “D” به معنای آوریل است. Android Headlines اشاره می کند که هشت نسخه آزمایشی One UI Beta برای Galaxy Watch Ultra در آوریل 2024 آزمایش شده است، به این معنی که سامسونگ در حال تکمیل نرم افزار One UI برای Watch Ultra است.

این اطلاعات بوسیله سرور OTA سامسونگ آشکار شد. پیش از این نیز گزارش شده بود  سامسونگ ممکن است نسخه ارزان‌تری از Galaxy Watch را با نام Galaxy Watch FE عرضه کند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا