تکنولوژی

ساعت GS3 بلک شارک یک مدل جان سخت

بلک شارک جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام GS3 در بازار چین عرضه کرده که دارای طراحی مقاوم، عمر باتری چشمگیر و ویژگی‌های فراوانی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است.

GS3 از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED پر جنب و جوش با نرخ نوسازی 60 هرتز و روشنایی 600 نیت بهره می‌برد که توسط صفحه بادوام 8H+ Corning Gorilla Glass و یک تاج دیجیتال چرخان محافظت می شود.

این ساعت دارای بیش از 100 حالت ورزشی به همراه حسگرهای داخلی نوری، ضربان قلب و اکسیژن خون برای نظارت جامع سلامت است. این ساعت همچنین دارای ردیابی 24/7 ضربان قلب و اکسیژن خون، نظارت بر خواب، و ثبت اطلاعات جامع برای مراحل، کالری و فشار است.

ساعت GS3 بلک شارک یک مدل جان سخت

GS3 از یک تراشه GNSS مستقل استفاده می کند که از سیستم های ماهواره ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEOGPS و QZSS برای ردیابی دقیق مکان پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ساعت هوشمند دارای رتبه بندی ضد گرد و غبار و ضد آب 5ATM + IP69K است که آن را برای شنا و سایر فعالیت های آبی مناسب می کند.

GS3 به طور یکپارچه با زندگی روزمره شما ادغام می شود. صفحه‌های ساعت هوش مصنوعی، ناوبری نقشه‌های بایدو، دسترسی سریع به کدهای پرداخت، عملکرد NFC برای قفل‌های هوشمند درب و حتی دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan برای درخواست‌های صوتی و بازیابی اطلاعات را ارائه می‌دهد.

این ساعت همچنین دارای تماس بلوتوث و کاهش نویز ENC است. از آنجایی که این ساعت هوشمند مستحکم است، از ظاهر بیرونی سختی برخوردار است، با گذراندن 15 گواهی استاندارد نظامی دقیق، که آن را در برابر دماهای شدید، شرایط آب و هوایی سخت و حتی ضربه ها مقاوم می کند.

بلک شارک GS3 به لطف تراشه کم مصرف انرژی و باتری با چگالی بالا، عمر باتری قابل توجه 21 روزه دارد. این امر نیاز به شارژ مکرر را از بین می برد و آن را برای سفرهای طولانی مدت یا استفاده روزمره ایده آل می کند.

 GS3 در حال حاضر برای پیش خرید در JD.com با قیمت ویژه 499 یوان (70 دلار) در دسترس است. اوایل سال جاری، بلک شارک ساعت هوشمند GT3 را نیز با صفحه نمایش 1.96 اینچی 60 هرتزی AMOLED و قابلیت مکالمه بلوتوثی با قیمت 34 دلار عرضه کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا