تکنولوژی

مانیتور ردمی Monitor A27Q 2025 عرضه شد

شیائومی ماه گذشته ردمی مانیتور A27Q 2025 را معرفی کرد که با مشخصات چشمگیر خود در بخش بازار مقرون به صرفه متمایز است. این مانیتور اکنون در JD.com با قیمت 749 یوان (106 دلار) به فروش می رسد.

مانیتور Xiaomi Redmi A27Q دارای پنل 27 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (2K) است. این مانیتور از نرخ نوسازی 100 هرتز و زمان پاسخ 6 میلی ثانیه (خاکستری تا خاکستری) پشتیبانی می‌کند که برای کاهش تاری حرکت و بهبود وضوح تصاویر با حرکت سریع کافی است.

مانیتور دارای دلتا ΔE<2 بوده که نشان دهنده درجه بسیار کم انحراف رنگ است که برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دارند بسیار مهم است. همچنین 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد که زنده و واقعی هستند. از عمق رنگ 8 بیتی استفاده می‌کند که می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد که به شیب‌های صاف‌تر و تغییر رنگ‌های ظریف‌تر کمک می‌کند.

این نمایشگر همچنین دارای نسبت کنتراست 1000:1 است که برای پنل‌های IPS معمولی است و عمق مناسبی را با رنگ‌های تیره‌تر و سفیدهای روشن ارائه می‌کند. سطح روشنایی 250 نیت بوده که برای اکثر محیط های داخلی کافی است. علاوه بر این، A27Q دارای زاویه دید گسترده 178 درجه است.

مانیتور ردمی Monitor A27Q 2025 عرضه شد

از نظر ارگونومی، دارای یک پایه ساده و در عین حال قابل تنظیم بوده که امکان تنظیم شیب را فراهم می کند. علاوه بر این، از نصب استاندارد VESA روی دیوار پشتیبانی می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای کاربران فراهم می‌کند تا آن را روی میز قرار دهند یا آن را روی دیوار نصب کنند و تنظیمات مختلف فضای کاری و ترجیحات شخصی را برآورده کنند.

از نظر اتصال، A27Q به خوبی مجهز است تا چندین منبع ورودی را مدیریت کند. این شامل رابط های DP1.4 و HDMI می شود که گزینه‌های قوی برای اتصال به طیف گسترده ای از دستگاه ها مانند رایانه ها، کنسول های بازی و پخش کننده های رسانه ای را ارائه می‌دهد.

مانیتور Redmi دارای طراحی میکرو لبه سه طرفه با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد بوده که حاشیه‌ها را به حداقل می‌رساند و صفحه نمایش را به حداکثر می‌رساند. همچنین از کم نور DC برای کاهش سوسو زدن صفحه و فناوری نور آبی کم دارای گواهی TÜV Rheinland برای مشاهده راحت در طول جلسات کاری طولانی پشتیبانی می کند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا