تکنولوژی

ساعت هوآوی Watch 4 Pro Space Edition در راه بازارهای بیشتر

سازنده چینی هوآوی اخیراً اعلام کرده که میزبان رویداد معرفی محصول نوآورانه در دبی طی روز 7 می خواهد بود. در این رویداد خاص، انتظار می‌رود که شرکت از سری Pura 70 که اخیراً در چین معرفی شده است، رونمایی کند، زیرا این شرکت ویژگی‌های این سری را بررسی می‌کند، همچنین این برند اعلام کرده است که Watch GT 4 و MatePad 11.5 را نیز عرضه خواهد کرد.

تبلت مورد اشاره سایز 11.5 اینچ با فناوری PaperMatte دارد. به غیر از این MateBook X Pro و چند گجت دیگر نیز انتظار می رود در این رویداد معرفی شوند. هواوی امروز رسما اعلام کرد که ساعت هوآوی Watch 4 Pro Space Edition تاریخ 7 می 2024 در دبی عرضه می‌شود.

تصویر تیزر نشان می دهد که این ساعت دارای طراحی دو رنگ با فریم قرمز و مشکی خواهد بود. به غیر از این، شرکت جزئیات زیادی در مورد این ساعت آینده فاش نکرده است. اما از آنجایی که Watch 4 Pro Space Edition پیشتر در چین رونمایی شده، مشخصات آن از قبل برای ما شناخته شده است.

ساعت هوآوی Watch 4 Pro Space Edition در راه بازارهای بیشتر

این مدل دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED LTPO با وضوح 466×466 پیکسل است. گجت دارای استاندارد ضدآب 5ATM برای مقاومت در برابر آب است. این مدل شامل باتری با عمرباتری 4.5 روزه شده و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این ساعت با دستگاه‌های دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و بالاتر، اندروید 8.0 و بالاتر و iOS 13.0 و بالاتر سازگاری دارد.

محصول هوآوی دارای اتصال UWB و همچنین دارای قابلیت eSIM برای برقراری تماس بدون گوشی هوشمند است. با برخی از موارد جدید مانند تشخیص آپنه خواب، ارزیابی خطر هیپرگلیسمی و تجزیه و تحلیل آریتمی همراه است. از پرداخت های بدون تماس، WeChat و Maps پشتیبانی می کند.

باید منتظر ماند تا هوآوی محصول جدید را در بازارهای بیشتری چون دبی عرضه کند. احتمالا پس از این عرضه، راهی بازارهای بیشتری هم خواهد شد. هوآوی در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل‌تر سازد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا