تکنولوژی

شیائومی از لباسشویی ساده MIJIA هشت کیلویی رونمایی کرد

جدیدترین لوازم خانگی عرضه شده با نام تجاری MIJIA شیائومی، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی MIJIA است. این محصول در چین عرضه شده و از پلتفرم های خرده فروشی مانند JD.com در دسترس است.

ماشین لباسشویی درام 8 کیلوگرمی شیائومی MIJIA دارای طراحی بسیار ظریف و دستگیره فیزیکی کاملاً تعبیه شده در جای صفحه نمایش لمسی است. ضخامت بدنه ماشین لباسشویی 495 میلیمتر است و می توان آن را در فضاهای کوچک‌تر منزل قرار داد.

ماشین لباسشویی درام 8 کیلوگرمی MIJIA طراحی ساده ای دارد و به راحتی توسط افراد مسن قابل استفاده است. آستانه دمای بالای 95 درجه سانتیگراد دارد و می تواند به نرخ استریلیزاسیون 99.99درصد دست یابد و باکتری ها را در پارچه های کثیف استریل کنند. ماشین لباسشویی همچنین از حذف کنه 60 درجه سانتیگراد پشتیبانی می کند. این امکان از بین بردن آسان کنه‌های جذب شده روی لباس‌ها را با نرخ حذف ۱۰۰ درصد فراهم می‌کند.

این دستگاه توسط یک موتور BLDC مهر و موم شده BMC تامین می شود که سایش را کاهش می دهد و کاهش نویز را بهبود می بخشد. ماشین لباسشویی جدید شیائومی از سنجش هوشمند وزن اقلام قرار داده شده بر روی دستگاه پشتیبانی می کند. سپس یک منبع آب هوشمند و مدت زمان بهینه عملیات شستشو را ارائه می دهد.

شیائومی از لباسشویی ساده MIJIA هشت کیلویی رونمایی کرد

ماشین لباسشویی اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی شیائومی MIJIA دارای ویژگی منحصر به فردی در پشتیبانی از افزودن پارچه در حالی است که دستگاه در حال کار است. همچنین می‌توانید اضافه کردن لباس‌ها را در هر زمانی متوقف کنید. ماشین لباسشویی در طرح رنگ کرم موجود است.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی MIJIA 999 یوان (139 دلار) قیمت دارد. در حال حاضر هیچ جزئیات در دسترس بودن جهانی برای این مدل وجود ندارد. با این حال، انتظار می‌رود که شیائومی این مدل را متعاقباً به چندین بازار خارج از کشور ارسال کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا