تکنولوژی

قلم اپل پنسل پرو با قابلیت های جدید معرفی شد

اپل امروز در رویدادی از نسل جدید iPad Air و iPad Pro خود رونمایی کرد. غول فناوری کوپرتینویی همچنین از قلم جدیدی برای تبلت ها با نام اپل Pencil Pro خبر داد.

در مقایسه با نسل دوم که در سال 2018 عرضه شد، ویژگی‌ها و ارتقاهای بسیار مورد نیاز بیشتری دریافت می‌کند. این باعث می‌شود جدیدترین محصول برای حرفه‌ای‌های خلاق ایده‌آل باشد.

اپل Pencil Pro زبان طراحی مشابه قلم نسل قبلی این شرکت را حفظ کرده است. دارای روکش مات و یک طرف صاف است که می توان آن را به صورت مغناطیسی به کناره iPad متصل کرد. قبل از اینکه به ویژگی‌های آن بپردازیم، این لوازم جانبی با نسل جدید آیپد پروهای مجهز به پردازنده M4 و iPad Air مبتنی بر M2 سازگار است.

اپل Pencil Pro برخی از ویژگی‌های مشابه را از مدل قبلی خود به عاریت گرفته است، از جمله دقت پیکسلی کامل، تأخیر کم، حساسیت به شیب، حساسیت فشار، جفت‌سازی و شارژ بی‌سیم، شناور کردن و دو بار ضربه زدن برای تغییر ابزار. آخرین لوازم جانبی دارای ویژگی Squeeze است که می تواند زمانی که کاربر آن را فشار می دهد حس کند و به او اجازه می دهد تا کارهایی مانند اضافه کردن اشکال، نمایش پالت رنگ و موارد دیگر را انجام دهد.

قلم اپل پنسل پرو با قابلیت های جدید معرفی شد

اپل Pencil Pro به یک ژیروسکوپ جدید مجهز شده است. این بدان معنی است که چرخش جهت گیری قلم و ابزار قلم موی شکل را شبیه به قلم و کاغذ تغییر می دهد و به کاربران امکان کنترل دقیق ابزار را می دهد. همچنین یک ویژگی Hover وجود دارد که به کاربران امکان می دهد برای دقت بیشتر، پیش نمایشی از جایی که قلم علامت گذاری می کند را مشاهده کنند. در نهایت، Pencil Pro یک موتور لمسی سفارشی دریافت می کند که بسته به نحوه استفاده از قلم، بازخورد دقیقی را ارائه می دهد.

اپل Pencil Pro همچنین می تواند به راحتی با شبکه Find My Apple پیدا شود. این باید نگرانی از دست دادن لوازم جانبی را در صورت جابجایی آن از بین ببرد.

Pencil Pro دارای برچسب قیمتی 129 دلاری است و برای پیش خرید آماده است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا