تکنولوژی

هوآوی MatePad 11.5-inch S معرفی شد/ تبلتی برای همه سلیقه ها

هوآوی با رونمایی از جدیدترین تبلت خود، راحتی چشم و پتانسیل تولید محتوا را با هوآوی MatePad 11.5-inch S در اولویت قرار داده است. این محصول جدید دارای صفحه نمایش بزرگ 11.5 اینچی 2.8K با نرخ نوسازی 144 هرتز و پنل IPS است.

برای کسانی که به دنبال کاهش فشار چشم هستند، هواوی این تبلت را به فناوری اختیاری PaperMatte مجهز می کند. در حالی که پردازنده خاص همچنان نامشخص باقی مانده است، محصول جدید دارای سیستم عامل HarmonyOS 4.2 بوده و عملکرد قدرتمندی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. لطفا توجه داشته باشید که این تبلت در اصل سال گذشته راهی بازار چین شد.

در سایر مشخصات باید به باتری 8800 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی اشاره کرد که یک روز را دوام می‌آورد.  این تبلت همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است. هوآوی MatePad 11.5-inch S که در بدنه فلزی شیک 6.2 میلی‌متری با وزن تنها 510 گرم قرار دارد، در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای فراست و بنفش برای تکمیل استایل عرضه می‌شود.

هوآوی MatePad 11.5-inch S معرفی شد/ تبلتی برای همه سلیقه ها

هوآوی MatePad 11.5-inch S که با در نظر گرفتن سازندگان و چند کار طراحی شده است، سازگاری با قلم M-Pencil StarLight برای کارهای هنری و یک صفحه کلید مغناطیسی هوشمند برای تایپ راحت را ارائه می دهد. قیمت‌ها از 399 یورو  شروع می‌شود و بسته‌هایی که شامل صفحه کلید می‌شوند به 499 یورو (حدود 3877 ین) می‌رسند.

هوآوی یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1987 توسط رن ژنگفی تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر شنژن چین قرار دارد.

هوآوی در حال حاضر به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با چالش‌هایی روبرو است. این تحریم‌ها مانع از دسترسی هوآوی به فناوری‌های کلیدی آمریکایی مانند چیپست‌های گوگل شده است. با این حال، هوآوی در تلاش است تا بر این چالش‌ها غلبه کند و همچنان به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری جهانی باقی بماند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا