تکنولوژی

اولین دوربین امنیت داخلی 8 مگاپیکسلی توسط شیائومی معرفی شد

شیائومی از جدیدترین دوربین امنیتی خانگی خود، یعنی دوربین هوشمند شیائومی C700 در بازار چین رونمایی کرد. این دوربین پرچمدار دارای تعدادی ویژگی چشمگیر است، از جمله وضوح 4K، پردازش هوش مصنوعی محلی و طیف گسترده ای از گزینه های اتصال.

دوربین هوشمند شیائومی C700 اولین مدل دوربین امنیتی داخلی بوده که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. این دوربین ویدئوهای فوق‌العاده شفاف 4K HDR با رزولوشن 3840×2160 پیکسل می‌گیرد و تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری برای امنیت و نظارت بیشتر ارائه می‌کند. این دوربین دارای یک لنز حرفه ای با 5 لنز اپتیکال دارای دیافراگم بزرگ برای وضوح تصویر استثنایی، حتی در محیط های کم نور است.

این دوربین دارای یک عملکرد دو موتوره پان/شیب است که به آن اجازه می‌دهد زوایای عریض 360 درجه افقی و 110 درجه عمودی را پوشش دهد. این دوربین را قادر می‌سازد تا ناحیه بزرگ‌تری را نظارت کند و نقاط کور در پوشش نظارتی را از بین ببرد. کاربران همچنین می‌توانند به صورت فیزیکی از لنز برای حفظ حریم خصوصی محافظت کنند، ویژگی که از کنترل خودکار و دستی پشتیبانی می کند.

C700 به لطف دید در شب چشمگیرش در شرایط کم نور می درخشد.  بیش از 10 قطعه LED مادون قرمز 940 نانومتری نامرئی تصاویر واضحی را تا فاصله 10 متری بدون ایجاد مزاحمت برای محیط ارائه می دهند. این امر از طریق فناوری نوآورانه نوردهی غیرقرمز به دست می آید.

اولین دوربین امنیت داخلی 8 مگاپیکسل توسط شیائومی معرفی شد

قابلیت های هوش مصنوعی محلی دوربین هوشمند شیائومی C700 لایه ای از عملکردهای پیشرفته را اضافه می کند. هوش مصنوعی از چندین ویژگی تشخیص مانند تشخیص گریه نوزاد، ردیابی پویا حیوان خانگی، تشخیص شکل انسان و هشدارهای ناهنجاری قابل توجه مانند شکستن شیشه پشتیبانی می کند. این ویژگی‌ها به صورت محلی پردازش می‌شوند و از اعلان‌های سریع و دقیق بدون نیاز به ذخیره داده‌ها در فضای ابری اطمینان می‌دهند و حریم خصوصی و امنیت را افزایش می‌دهند.

دوربین امنیتی همچنین می‌تواند حرکاتی مانند علامت «OK» را تشخیص دهد تا اقداماتی مانند برقراری تماس صوتی را آغاز کند. این با ارتباطات صوتی دو طرفه که توسط یک میکروفون هوشمند کاهش نویز و یک بلندگوی BOX با قطر بزرگ تسهیل می‌شود، ترکیب می‌شود.

C700 دارای اتصال قوی با Wi-Fi 6 دو بانده برای انتقال مطمئن و سریع اطلاعات است. این دستگاه به صورت یکپارچه با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند شیائومی از طریق HyperOS Connect Xiaomi ادغام می‌شود و اتوماسیون‌های هوشمند مانند روشن شدن چراغ‌ها به محض تشخیص حرکت یا تنظیم نمای دوربین هنگام باز شدن درب را امکان‌پذیر می‌سازد.

برای امنیت قوی، C700 انتقال داده ها را رمزگذاری می کند و از تراشه امنیتی Mi Home برای محافظت از داده های درجه یک استفاده می‌کند. این گزینه های ذخیره سازی انعطاف پذیر با کارت microSD (تا 256 گیگابایت) و سازگاری با NAS را ارائه می دهد و تضمین می‌کند که می توانید فیلم های ویدیویی گسترده را بایگانی کنید.

دوربین هوشمند شیائومی C700 بیش از 349 یوان (49 دلار) قیمت دارد و برای خرید در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند JD.com در دسترس است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا