تکنولوژی

کنسول دستی بعدی ایسوس خرداد رونمایی می شود

سال گذشته ایسوس از اولین کنسول بازی دستی خود با نام ROG Ally رونمایی کرد. کنسول با برخی از ویژگی های بازی شگفت انگیز وارد شد، اما کاربران نگرانی هایی در مورد عمر باتری دستگاه داشتند. در این میان شرکت اکنون با جانشین ROG Ally وارد می‌شود که گفته شده با عمر باتری بهبود یافته وارد بازار خواهد شد.

این شرکت به تازگی رسماً عرضه بعدی خود را که در 2 ژوئن رونمایی می شود، معرفی کرد. مراسم رونمایی به صورت زنده در کانال یوتیوب این شرکت پخش خواهد شد.

این کنسول دستی بازی آینده ROG Ally X نام دارد. مشخصات یا ویژگی های دستگاه آینده به طور رسمی فاش نشده است. اما طبق گزارش @TheVerge، مشخص شده که ROG Ally X دارای چیپست AMD Z1 Extreme و صفحه نمایش ۷ اینچی ۴۸-۱۲۰ هرتز VRR خواهد بود. همین ویژگی ها در ایسوس ROG Ally نیز دیده شد.

کنسول دستی بعدی ایسوس خرداد رونمایی می شود

همچنین گفته می شود که دستگاه آینده با بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری وارد بازار خواهد شد. شان ین، معاون ASUS اظهار داشت:

ما به دنبال ظرفیت 30 تا 40 درصد بیشتر نیستیم. ما بیشتر از اینها را دنبال می کنیم. این بدان معنی است که طرفداران ایسوس اکنون می توانند یک کنسول دستی بازی را ببینند که عمر باتری شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

با توجه به عمر باتری بیشتر، گفته می‌شود که کنسول با دستگیره‌های اصلاح‌شده و تنظیم جزئی روی D-Pad، Joysticks و تریگر وارد بازار می‌شود. این چیدمان مجدد مادربرد، رم بیشتر و اسلات SSD طولانی‌تر M.2 2280 نسبت به دستگاه بازی ROG Ally خواهد داشت. به غیر از این، قیمت این دستگاه نیز بالاتر از نسخه اصلی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند تایوانی دستگاه گیمینگ جدید خود را معرفی و عرضه کند. تاکنون شایعاتی دریافت کردیم اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی نرسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا