تکنولوژی

تصاویر رندر گوشی شیائومی Mix Fold 3 لو رفت !

رندرهای Mix Fold 3 شیائومی افشا شده و تایید شده که در اواخر همین ماه، به صورت رسمی عرضه شود.

تایید شده است که شیائومی میکس فولد 3 در اواخر ماه جاری در چین به صورت رسمی عرضه خواهد شد. پیش از آن، رندرها و تصاویر زنده از این گوشی به صورت آنلاین ظاهر شده است، از جمله تصویری از جعبه خرده فروشی آن. به نظر می رسد شیائومی Mix Fold 3 آینده دارای طراحی صفحه نمایش سوراخ دار باشد.

رندرها نشان می دهد که یک دوربین چهارگانه تنظیم شده توسط لایکا در قسمت عقب قرار گرفته است که در یک جزیره بزرگ مربع شکل چیده شده است.

تصویر فاش شده Xiaomi Mix Fold 3 را در رنگ مشکی نشان می‌دهد، اگرچه احتمالاً این گوشی در رنگ‌های دیگر عرضه خواهد شد.

This photo is about the rendering images of the Xiaomi Mix Fold 3 phone. which was published on irotime.com on 08/08/2023.

یکی از کاربران Weibo رندرهای ادعایی و یک عکس جعبه خرده فروشی از Xiaomi Mix Fold 3 را در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی منتشر کرد که طراحی این گوشی را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، تصاویر زنده ادعایی از این گوشی نیز به صورت آنلاین منتشر شده است.

تصاویر گوشی را از جلو و پشت برجسته می‌کنند و طراحی مشابه آنچه در مدل قبلی Mix Fold 2 دیده بودیم به نظر می‌رسد. عکس زنده فاش شده، گوشی را در سایه مشکی با گوشه‌های کمی خمیده نشان می‌دهد.

به نظر می رسد گوشی شیائومی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بزرگ در پشت است که حداقل چهار سنسور دوربین با برند لایکا را در کنار فلاش LED در خود جای داده است.

This photo is about the rendering images of the Xiaomi Mix Fold 3 phone. which was published on irotime.com on 08/08/2023.

یک عکس زنده نگاهی اجمالی به صفحه نمایش تاشو داخلی Mix Fold 3 نشان می دهد. انتظار می رود این یک تجربه تمام صفحه را ارائه دهد. شیائومی ماه گذشته تایید کرد که Mix Fold 3 در دست ساخت است و در ماه آگوست عرضه خواهد شد. این مدل با طراحی باریک عرضه می شود.

شایعات قبلی و افشای این گوشی حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی 8.02 اینچی فول اچ دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) و پنل پوششی 6.5 اینچی با نرخ به روز رسانی حداکثر 120 هرتز خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه بر روی پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 اجرا شود. شیائومی Mix Fold 3 دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 50 وات یا 67 وات است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا