تکنولوژی

رویت شدن شماره مدل تبلت های گلکسی تب اس 10 سامسونگ

سامسونگ به زودی مدل های جدیدی از سری محبوب گلکسی تب اس خود را معرفی خواهد کرد. جزئیات جدیدی در مورد گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا به صورت آنلاین منتشر شده است.

رسانه Android Headlines دریافته است که سامسونگ در حال توسعه Galaxy Tab S10 Plus و Galaxy Tab S10 Ultra است. Galaxy Tab S10 Plus شامل سه شماره مدل SM-X828U، SM-X826B و SM-X826N می شود. Galaxy Tab S10 Ultra دارای شماره مدل SM-X926B است.

شماره مدل گلکسی تب اس 10 هنوز رویت نشده و این ممکن است به این دلیل باشد که سامسونگ کار روی آن را شروع نکرده است. شماره مدل نشان می دهد که دستگاه ها در چه مناطقی در دسترس خواهند بود. Galaxy Tab S10 Plus در بازارهای جهانی، ایالات متحده و کره عرضه خواهد شد. Galaxy Tab S10 Ultra تنها با شماره مدل جهانی رویت می شود.

رویت شدن شماره مدل تبلت های گلکسی تب اس 10 سامسونگ

با این حال، باید در کره و ایالات متحده نیز موجود باشد. عدم وجود شماره مدل گلکسی تب اس 10 و شماره مدل واحد برای گلکسی تب اس 10 اولترا نشان می دهد که سامسونگ ممکن است این تبلت ها را به زودی عرضه نکند. رسانه Android Headlines موفق شد فقط شماره مدل Tab S10 Plus و Tab S10 Ultra را شناسایی کند.

رسانه Android Headlines همچنین در مورد تاریخ عرضه سری Tab S10 گمانه زنی می کند. آنها پیش بینی می کنند که سامسونگ در سه ماهه اول سال 2025 از سری Galaxy Tab S10 رونمایی خواهد کرد. این تخمین از الگوی سامسونگ برای عرضه مدل های جدید سری Galaxy Tab S هر 1.5 سال پیروی می کند. سری گلکسی تب اس 7 در آگوست 2020 عرضه شد، پس از آن 1.5 سال بعد، سری گلکسی تب اس 8 و پس از آن 1.5 سال دیگر سری گلکسی تب اس 9 عرضه شد. اگر این الگو برقرار باشد، سری Tab S10 می تواند در ژانویه یا فوریه 2024 وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا