تکنولوژی

ساعت گلکسی واچ 7 دارای سرعت شارژ بیشتر

رویداد بعدی Unpacked سامسونگ کمی بیش از یک ماه دیگر باقی مانده و ما در حال مشاهده نشانه‌های رسمی از دستگاه‌های آینده‌ای هستیم که انتظار می‌رود این شرکت رونمایی کند.

سری گلکسی واچ 7 وقتی صحبت از پیش بینی آینده سامسونگ است تا حدی بی‌معنا به نظر می رسد. مدتی است که شایعات گلکسی واچ 7 را می شنویم، اما این ابزار پوشیدنی هفته گذشته در FCC نمایش داده شد و جزئیات جدیدی را فاش کرد که پیشتر از آن بی اطلاع بودیم.

همانطور که در MySmartPrice مشاهده شد، سری Galaxy Watch 7 با شماره مدل های SM-L300، SM-L310، SM-L305 و SM-L31 عرضه می شود. دو مدل اول احتمالاً تنها دارای بلوتوث هستند، در حالی که دو مدل آخر همتایان LTE ساعت هوشمند هستند. لیست شماره مدل SM-L305 گلکسی واچ 7 نشان می دهد که این ساعت دارای شارژ بی سیم 15 واتی است.

ساعت گلکسی واچ 7 دارای سرعت شارژ بیشتر

این یک جهش سرعت 50 درصدی در مقایسه با گلکسی واچ 6 است که شارژ بی سیم 10 واتی را ارائه می دهد. در حالی که مطمئن نیستیم چقدر این تفاوت در زمان‌های شارژ بی‌سیم ایجاد می‌کند، یک چیپ جدیدتر نیز باید به کارآمدتر شدن ساعت‌ها کمک کند.

در همین حال، لیست FCC همچنین به یک نوع مقرون به صرفه Galaxy Watch FE اشاره می کند که اولین بار هفته گذشته مشاهده شد. بررسی‌های MySmartPrice نشان می‌دهد که این مدل می‌تواند دارای شارژ بی‌سیم 5 واتی باشد. تا جایی که شارژ بی سیم بسیار کند است، اما حداقل بهتر از پیکسل واچ 2 است که هیچ شارژ بی سیم ندارد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا