تکنولوژی

اولین تبلت پوکو به همراه سری پوکو F6 معرفی می شود

پوکو پد، که اولین تبلت پوکو خواهد بود، در 23 می طی رویداد دبی رونمایی خواهد شد. این تبلت به همراه پوکو F6 و F6 Pro برای بازار جهانی معرفی خواهد شد.

پیش از این، پوکو Pad با شماره مدل 2405CPCFBG در پلتفرم های گواهی مانند SDPPI اندونزی، TDRA (امارات متحده عربی)، IMDA (سنگاپور) و EEC (اروپا) مشاهده شده بود.

بر اساس گزارش‌ها، پوکو پد نسخه‌ای از Redmi Pad Pro خواهد بود که به تازگی در چین عرضه شده است. از این رو، انتظار می رود که این تبلت دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی تا 600 نیت باشد. این تبلت ممکن است دارای پنل عقب و قاب آلومینیومی باشد. لایه ای از گوریلا گلس 3 جلوی آن را محافظت می کند.

اولین تبلت پوکو به همراه سری پوکو F6 معرفی می شود

Poco Pad احتمالا با چیپست Snapdragon 7s Gen 2 عرضه شود. همچنین قرار است با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 عرضه شود. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، ممکن است دارای اسلات کارت microSD باشد. این تبلت ممکن است یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی ارائه دهد. همچنین این تبلت با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS عرضه خواهد شد. برای علاقه مندان به صدا، تبلت ممکن است دارای چهار بلندگو باشد.

احتمالا دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فلاش LED ارائه می دهد. بعید است که این دستگاه از اتصال سلولی پشتیبانی کند، به این معنی که می تواند یک دستگاه تنها Wi-Fi باشد. این تبلت ممکن است با پشتیبانی از قلم و صفحه کلید اختیاری عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت دستگاه در دست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا