تکنولوژی

ایرتگ جدید تا سال 2025 از راه می رسد

اپل قرار است نسخه جدیدی از ردیاب اقلام محبوب AirTag خود را در سال 2025 منتشر کند. به گفته مارک گورمن بلومبرگ، با نام رمز B589، این آپدیت دستگاه 2021 در حال حاضر در حال آزمایش با شرکای سازنده در آسیا است.

انتظار می رود ایرتگ جدید دارای تراشه قدرتمندتری برای ردیابی موقعیت مکانی بهتر باشد. جزئیات خاصی در مورد ایرتگ جدید در دسترس نیست، اما Gurman پیش‌بینی می‌کند که یک تراشه قدرتمندتر برای ردیابی موقعیت مکانی بهبودیافته باشد. این با پیش بینی تحلیلگر مینگ چی کو از اکتبر 2023 مطابقت دارد، که او همچنین عرضه سال 2025 و سازگاری بالقوه با فناوری آینده ویژن پرو اپل را پیشنهاد کرد.

در حالی که ویژگی‌های رسمی هنوز در دست نیست، Gurman تمایل خود را برای بلندگوی بلندتر، عمر باتری طولانی‌تر و نسخه‌ای مناسب از کیف پول ایرتگ ابراز کرده است. شایان ذکر بوده که شرکت های شخص ثالث در حال حاضر ردیاب های سازگار با کیف پول را ارائه می دهند که با شبکه Find My اپل کار می کنند.

ایرتگ جدید تا سال 2025 از راه می رسد

اپل در اجرای ویژگی‌های ضد تعقیب در ردیاب‌های آیتم پیشتاز بوده است و آنها به طور مداوم این محافظ‌ها را در طول زمان بهبود بخشیده‌اند. این تمرکز بر ایمنی کاربر، سایر تولیدکنندگان را بر آن داشته تا اقدامات مشابهی را برای جلوگیری از سوء استفاده از دستگاه‌های ردیابی اتخاذ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا