تکنولوژی

بیلینک و معرفی مینی کامپیوتر نسل جدید SER8

مینی کامپیوتر بیلینک SER8 پس از رونمایی قبلی در چین وارد بازار جهانی می شود. مینی کامپیوتر مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 8845HS از سری هاوک پوینت است. پردازنده رده بالای AMD Ryzen 7 عملکرد و کارایی بیشتری نسبت به یک مینی کامپیوتر دارد.

مینی کامپیوتر بیلینک SER8 حداکثر 256 گیگابایت رم DDR5 را در اسلات دو کاناله ارائه می دهد. دو اسلات PCIe 4.0 برای ذخیره سازی در دستگاه با حداکثر 8 ترابایت فضا وجود دارد. گزینه مدل پایه مینی کامپیوتر دارای 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است. نسخه barebone مینی کامپیوتر بیلینک SER8 نیز در صورت داشتن فضای ذخیره سازی و حافظه موجود است.

AMD Ryzen 7 8845HS با iGPU AMD Radeon 780M همراه شده است. برای اجرای چندین بازی با اکتان بالا، نرخ فریم مناسبی را ارائه می دهد.

بیلینک و معرفی مینی کامپیوتر نسل جدید SER8

ادعا می شود که SER8 mini توان خروجی 65 وات را ارائه می دهد، اما در حالت تعادل، خروجی به 54 وات کاهش می یابد. هنگامی که در حالت تعادل است، سیستم با صدای کمتر فن کار می کند. این سیستم دارای یک معماری خنک کننده یکپارچه است که می تواند سطوح نویز کمتری (تا 32 دسی بل) را ارائه دهد. این دستگاه همچنین دارای محافظ گرد و غبار است و از یک فیلتر فلزی با چگالی بالا برای اطمینان از حداقل تجمع گرد و غبار و جریان هوا بهینه استفاده می کند.

بیلینک SER8 دارای رابط USB4 است که امکان ادغام eGPU را فراهم می کند. همچنین دارای USB 2.0 Type-A، USB 3.2 Type-A، USB 3.2 Type-C، HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و اتصال اترنت 2.5G است. قابلیت eGPU به مینی کامپیوتر این امکان را می دهد که در حین بازی با استفاده از یک GPU خارجی عملکرد بهتری داشته باشد. میزبان کوچک پشتیبانی از خروجی نمایشگر سه گانه و اتصال WiFi 6 را ارائه می دهد. قیمت مینی پی سی بیلینک SER8 از 749 دلار برای مدل 32 گیگابایت / 1 ترابایت شروع می شود.

نسخه barebone با قیمت 499.99 دلار به فروش می رسد. چندین گزینه رنگی از جمله سیاه و سفید برای مینی پی سی در دسترس است. بیلینک SER8 برای خرید از مینی کامپیوتر در دسترس است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا