تکنولوژی

جزئیات فروش گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

سامسونگ گلکسی رینگ حلقه هوشمند کره‌ای‌ها در رویداد Galaxy Unpacked این شرکت طی اوایل سال جاری مورد آزمایش قرار گرفت. سپس این برند فناوری کره جنوبی این حلقه را در MWC 2024 به نمایش گذاشت و جزئیات بیشتری را فاش کرد.

انتظار می‌رود این گجت با ویژگی‌های ردیابی سلامت در ماه جولای به طور رسمی عرضه شود و اطلاعات افشا قیمت و در دسترس بودن آن کمی بیشتر در وب منتشر می‌شود. اخیراً، یک مشاور برجسته فرآیند تحویل سامسونگ برای گلکسی رینگ را فاش کرده است.

خبرساز صنعت Evan Blass فرآیند خرید Galaxy Ring را از طریق ایمیلی به Gadgets 360 به اشتراک گذاشته است. تصویر نشان داده شده در نامه دو گزینه تحویل را نشان می دهد. افرادی که سایز انگشت خود را می دانند می توانند سایز را انتخاب کرده و مستقیماً سفارش دهند. برای کسانی که سایز خود را نمی دانند، گفته می شود که این روند کمی طولانی تر است.

طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Blass، سامسونگ یک کیت سایز برای کاربرانی که از سایز خود مطمئن نیستند ارسال می‌کند. این حلقه های نمونه بر اساس سایز بندی استاندارد ایالات متحده خواهد بود و کاربران می توانند پس از تعیین اندازه بهینه از طریق صفحه “سفارش من” اندازه خود را تایید کرده و سفارش دهند. سپس مشتریان یک ایمیل تایید سفارش خود را دریافت می کنند و سامسونگ محصول را به آنها تحویل می دهد. به نظر می رسد تصویر رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط فروشنده اطلاعات از صفحه سفارش آنلاین سامسونگ گرفته شده است.

جزئیات فروش گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

گلکسی رینگ قیمتی معادل 35000 روپیه دارد. در ایالات متحده، احتمالاً بین 300 تا 350 دلار خواهد بود. سامسونگ ممکن است یک اشتراک اختیاری را در کنار گجت پوشیدنی اضافه کند. در ایالات متحده، هزینه ماهانه زیر 10 دلار خواهد بود.

سامسونگ در ماه ژانویه و در جریان رویداد Galaxy Unpacked، گلکسی رینگ را معرفی کرد. این برند آن را در ماه فوریه در MWC به نمایش گذاشت. پیش بینی می شود که در رویداد بعدی Unpacked رونمایی شود. عرضه این انگشتر در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای تایید شده است. این دستگاه بر روی پلتفرم Samsung Health اجرا خواهد شد و احتمالاً دارای حسگر ضربان قلب، سنسور SpO2 (اکسیژن خون)، ردیاب خواب و موارد دیگر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا