تکنولوژی

دستگاه “Digital Stone” گامی نوین از اپل در دنیای واقعیت افزوده

اداره علائم تجاری و ثبت اختراع ایالات متحده از یک پتنت جدید اپل برای “Digital Stone” که برای کار با هدست ویژن پرو طراحی شده است، پرده برداری کرده است.

Digital Stone می تواند یک وسیله کوچک دستی، تقریباً به اندازه یک سنگ یا سکه باشد. ممکن است یک صفحه نمایش حساس به لمس برای تعامل و اطلاعات بصری، همراه با میکروفون داخلی برای کنترل صدا و بلندگو برای بازخورد صوتی داشته باشد. این پتنت همچنین امکان ردیابی مکان و حتی بازخورد لمسی را از طریق ارتعاشات پیشنهاد می کند.

دستگاه "Digital Stone" گامی نوین از اپل در دنیای واقعیت افزوده

عملکردهای Digital Stone کاملاً همه کاره به نظر می رسد. تصور کنید از آن به عنوان پیش‌خدمت فعال صوتی برای کنترل خانه هوشمند خود یا دسترسی به برنامه های مختلف استفاده کنید. به طور بالقوه می تواند به یک کنترل از راه دور برای بلندگوها، چراغ ها یا حتی لوازم آشپزخانه شما تبدیل شود. این پتنت به پتانسیل آن به عنوان یک نشانگر در تجربیات واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی اشاره می کند. جالب‌تر اینکه دستگاه می‌تواند با وسایل الکترونیکی مختلف مانند هدفون، بلندگو، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و غیره ارتباط برقرار کند و با آن‌ها تعامل داشته باشد.

در حالی که طیف کاملی از ویژگی ها نامشخص است، این پتنت به ابزار بسیار همه کاره ای اشاره می کند که می تواند شیوه تعامل ما با فناوری را در آینده متحول کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا