تکنولوژی

گلکسی واچ ایکس با پردازنده جدید از راه می رسد

بر اساس گزارشی که منتشر شده، سامسونگ گلکسی واچ ایکس ممکن است برترین ساعت هوشمند در سری محصولات پوشیدنی آینده این غول فناوری کره جنوبی باشد.

انتظار می‌رود این شرکت در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در ماه جولای، جانشینان گلکسی واچ 6 را در کنار گوشی‌های هوشمند تاشو جدید سامسونگ معرفی کند. گلکسی رینگ که توسط این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) در ماه فوریه معرفی شد، نیز انتظار می‌رود در این رویداد رونمایی شود.

پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ ممکن است یک رده پریمیوم جدید را در سری ساعت های هوشمند خود معرفی کند. در حالی که پیش از این گمانه زنی می شد که نام “Ultra” مانند ساعت های هوشمند اپل را به کار گیرد، گزارش Tech Manics ادعا می کند که می تواند به جای آن به عنوان گلکسی واچ ایکس عرضه شود.

گلکسی واچ ایکس با پردازنده جدید از راه می رسد

طبق این گزارش، گلکسی واچ ایکس نسخه پریمیومی از گلکسی واچ 7 خواهد بود که برای موارد استفاده قوی طراحی شده است. اپل همچنین پیشنهاد مشابهی در قالب اپل Watch Ultra 2 دارد که در قله خط تولید ساعت های هوشمند خود قرار دارد. حدس زده می شود که مدل گلکسی واچ ایکس تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم باشد، یعنی دو برابر ساعت های هوشمند پرچمدار فعلی سامسونگ.

این شرکت همچنین می‌تواند بهبودهایی را در عمر باتری گلکسی واچ ایکس بعدی ارائه کند. در حال حاضر، گلکسی واچ 6 تا 40 ساعت استفاده با یک بار شارژ با نمایشگر همیشه روشن (AOD) خاموش را وعده می‌دهد. این گزارش حاکی از آن است که گلکسی واچ ایکس این میزان را بیش از دو برابر خواهد کرد و عمر باتری تا 100 ساعت را نوید می دهد.

در حالی که هیچ قیمتی فاش نشده است، این نشریه حدس می‌زند که گلکسی واچ X ممکن است در مقایسه با عرضه‌های فعلی این شرکت، قیمت «به‌طور قابل‌توجهی بالاتر» باشد. طبق گزارشات، این گوشی هم از نظر مشخصات و هم از نظر قیمت، مستقیماً با اپل Watch Ultra 2 رقابت خواهد کرد.

این پیشرفت تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش شد سری گلکسی واچ 7، متشکل از گلکسی واچ 7، واچ 7 پرو و واچ ایکس جدید، ممکن است تغییرات اساسی در طراحی داشته باشند. رندرهایی از مدل جدید پریمیوم به صورت آنلاین منتشر شد که به یک قاب مربع شکل جدید، دکمه سوم دایره ای و مجموعه ای از سنسورهای سلامت اشاره دارد.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا