تکنولوژیگوشی موبایل
موضوعات داغ

کد دستوری مانده اینترنت همراه اول

همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران، روش‌های مختلفی را برای استعلام مانده اینترنت ارائه می‌دهد. در این مقاله، به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم:

1. استفاده از کد دستوری:

ساده‌ترین روش برای استعلام مانده اینترنت همراه اول، استفاده از کد دستوری است. برای این کار، کافیست کدهای زیر را شماره‌گیری کنید:

#۱*۱۰۰* یا #۳۲۰*۱۰۰*: با شماره‌گیری این کد، منویی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن، گزینه “استعلام” را انتخاب کرده و سپس عدد 0 را ارسال کنید. پس از چند لحظه، پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به مانده حجم اینترنت شما، برایتان ارسال خواهد شد.

 

2. استفاده از اپلیکیشن همراه من:

همراه اول، اپلیکیشنی تحت عنوان “همراه من” را ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توانید به بسیاری از خدمات این اپراتور، از جمله استعلام مانده اینترنت، دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنید.
  2. وارد اپلیکیشن شده و با استفاده از شماره تلفن همراه اول و رمز عبور خود، وارد شوید.
  3. در صفحه اصلی اپلیکیشن، به دنبال گزینه “اینترنت” یا “بسته‌های فعال” بگردید.
  4. با ورود به این بخش، می‌توانید اطلاعات مربوط به مانده حجم اینترنت، تاریخ انقضا و سایر جزئیات مربوط به بسته‌های فعال خود را مشاهده کنید.

بسته اینترنت همراه اول

3. ارسال پیامک:

شما می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8080، از مانده حجم اینترنت خود مطلع شوید. در متن پیامک، باید عدد 1 را ارسال کنید. پس از چند لحظه، پیامکی حاوی اطلاعات مربوط به مانده حجم اینترنت شما، برایتان ارسال خواهد شد.

4. تماس با مرکز اطلاع‌رسانی:

اگر به هر دلیلی به روش‌های گفته شده در بالا دسترسی ندارید، می‌توانید با شماره 9990 تماس بگیرید. اپراتورهای مرکز اطلاع‌رسانی همراه اول، شما را در زمینه استعلام مانده اینترنت و سایر خدمات راهنمایی خواهند کرد.

نکات قابل توجه:

  • در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی از موارد، با تاخیر در نمایش اطلاعات مانده حجم اینترنت مواجه شوید.
  • در صورت استفاده از روش‌های 1، 2 و 3، پاسخ‌ها به صورت فارسی برای شما ارسال خواهند شد.
  • USSD مخفف عبارت Unstructured Supplementary Service Data است که به کدهایی اشاره دارد که برای دسترسی به خدمات مختلف اپراتورهای تلفن همراه، مانند استعلام مانده اینترنت، استفاده می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا