تکنولوژی

سامسونگ تصادفا عرضه نسخه بتا One UI 6.0 (اندروید ۱۴) را اعلام کرد


شعبه آلمان برند سامسونگ تصادفا اعلام کرد که عرضه نسخه بتا رابط کاربری One UI 6.0 (بر پایه اندروید ۱۴) از امروز شروع خواهد شد و در ابتدا در دسترس کاربران آمریکای شمالی، آلمان و کره جنوبی در قرار خواهد گرفت. البته این خبر اندکی پس از انتشار به سرعت پاک شد ولی برخی از کاربران موفق شدند که به اطلاعات ذکر شده در آن دست پیدا کنند.

بنابراین ، افشاگری به نام Mishaal Rahman برخی از ویژگی‌های جدید نسخه بتا One UI 6.0 را در اختیار کاربران قرار داده است. طبق صحبت‌های این افشاگر، بروزرسانی موردانتظار سامسونگ از ویژگی‌های جدیدی مانند ویجت جدید دوربین، پنل بازطراحی‌شده Quick Settings و یک ویژگی جذاب شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه بهره می‌برد

بنابراین گفته ، پنل Quick Settings (تنظیمات سریع) طراحی جدیدی خواهد داشت که البته بی‌شباهت به رابط کاربری iOS نیز نیست. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، ابعاد گزینه‌های فعال‌سازی وای‌فای و بلوتوث بزرگ‌تر شده و در بالای پنل قرار گرفته است.

کاربران با نصب این بروزرسانی می‌توانند کنترل بیشتری را روی شخصی‌سازی پس‌زمینه داشته باشند. به لطف این ویژگی، تصویر والپیپر گوشی کاربر با توجه به حس‌و‌حال کاربر و زمان تعیین می‌شود. برای مثال، اگر گوشی شما در حالت Sleep قرار گرفت، تصویر پس‌زمینه به طور خودکار تصویری که بیشتر به زمان خواب ارتباط دارد را انتخاب می‌کند. ویجت جدید دوربین نیز به کاربر اجازه می‌دهد که محل ذخیره‌سازی برخی از تصاویر را از هوم اسکرین تعیین کنند.

البته که گفتنی است که نصب نسخه بتا One UI 6.0 به کاربران توصیه نمی‌شود چرا که معمولا این بروزرسانی‌ها با باگ‌های مختلفی همراه هستند که ممکن عملکرد دستگاه و برخی از برنامه‌ها را مشکل ساز کنند. همچنین امکان دارد باتری گوشی تحت‌تاثیر قرار بگیرد و شارژدهی خوبی نداشته باشد. در نتیجه، بهتر است که تا انتشار نسخه پایدار One UI 6.0 صبر کنید.

و در آخر باید اشاره کرد که با توجه به اعلام شعبه آلمانی برند سامسونگ، به نظر می‌رسد دیگر زمان زیادی تا عرضه فراگیر نسخه بتا One UI 6.0‌ باقی نمانده و انتظار می‌رود در طی روزهای آتی جزئیات عرضه این بروزرسانی تایید شود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا