تکنولوژی

تبلت شیائومی پد 7 در سورس کدهای HyperOS دیده شد

شیائومی در حال توسعه نسل بعدی خانواده پد 6، سری شیائومی پد 7 است. پس از تجزیه و تحلیل نرم افزار HyperOS، تیم XiaomiTime اطلاعات شگفت انگیزی را به ما ارائه می دهد.

چندین نکته وجود دارد مبنی بر اینکه سری شیائومی پد 7 در حال توسعه است. سری قبلی Pad 6 در نرم افزار HyperOS در حوالی نوامبر تا دسامبر 2022 ظاهر شد. کشف زودهنگام تبلت های جدید در نرم افزار HyperOS رسما تایید می کند که این تبلت های جدید می توانند حتی زودتر عرضه شوند. هنوز مشخصات سری پد 7 شیائومی مشخص نیست، اما اطلاعات زیادی در مورد اینکه این تبلت ها در چه مناطقی به فروش خواهند رسید، به بیرون درز کرده است.

سری Pad 6 شیائومی در آوریل 2023 معرفی شد. این سری در ابتدا از 2 مدل مختلف تشکیل شده بود: Xiaomi Pad 6 و Xiaomi Pad 6 Pro. مدت ها پس از معرفی این سری، شیائومی مدل جدیدی را با نام Pad 6S Pro به سری Pad 6 اضافه کرد. شیائومی پد 6 اس پرو اساساً همان دستگاه پد 6 پرو بود. اکنون شیائومی توسعه سری Pad 7 را آغاز کرده است که نشان می دهد دستگاه ها می توانند در سه ماهه سوم سال 2024 راه اندازی شوند.

تبلت شیائومی پد 7 در سورس کدهای HyperOS دیده شد

تیم XiaomiTime تایید کرده است که شیائومی پد 7 دارای کد “uke” و شماره مدل داخلی “O82” است. در همان زمان، نام رمز شیائومی پد 7 پرو نیز فاش شد، مدل برتر این سری دارای کد “muyu” و شماره مدل داخلی “O81” است.

با حرکت به مناطقی که دستگاه ها در آنجا رونمایی خواهند شد، به یک واقعیت شگفت انگیز می رسیم. شیائومی برای اولین بار تصمیم گرفته تا تبلت پریمیوم پرو خود را در بازار جهانی عرضه کند. شیائومی پد 7 پرو به طور رسمی در بسیاری از کشورها از جمله ترکیه در دسترس خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که پد 7 پرو در هند معرفی نخواهد شد که شاید برای طرفداران در هند خبری ناراحت کننده باشد. شیائومی پد 7 متفاوت از پد 7 پرو، در هند عرضه خواهد شد و کاربران در سراسر جهان می توانند این تبلت بی نظیر را خریداری کنند.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا