تکنولوژی

مشخصات کلیدی گلکسی واچ اولترا لو رفت

جدیدترین افشاگری در مورد سری گلکسی واچ آینده سامسونگ، مشخصات کلیدی هر دو گلکسی واچ استاندارد 7 و گلکسی واچ اولترا را روشن می کند.

افشای اطلاعاتی که معمولاً از Android Headlines قابل‌اعتماد به دست می‌آید نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 به اندازه‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری مانند گلکسی واچ 6 قبلی خود خواهد ماند. این ساعت در رنگ‌های سبز و کرم در دسترس خواهد بود.

به نظر می رسد کیفیت ساخت در حال ارتقا است، به طوری که گلکسی واچ 7 دارای آرمور آلومینیوم 2 برای فریم و صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود است که حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می دهد که برای استفاده در فضای باز بسیار زیاد است.

با این حال، مشخصات دوام بدون تغییر باقی می‌ماند، با همان رتبه‌بندی‌های 5ATM و IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مانند Watch 6.  هیچ تغییری در ظرفیت باتری‌ها وجود نخواهد داشت.

مشخصات کلیدی گلکسی واچ اولترا لو رفت

مدل کوچکتر 40 میلی‌متری گلکسی واچ 7 دارای سلول 300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود در حالی که نوع 44 میلی‌متری آن به باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. قابل توجه ترین ارتقای این ابزار پوشیدنی می تواند در قالب یک پردازنده جدید 3 نانومتری باشد. همچنین شایعه شده است که ظرفیت حافظه ذخیره سازی دو برابر شده و به 32 گیگابایت می رسد و فضای بیشتری را برای موسیقی و برنامه ها فراهم می کند.

در مورد مدل اولترا، سامسونگ دوام آن را با قاب تیتانیومی، رتبه بندی مقاومت در برابر آب 10ATM و مطابقت با استاندارد نظامی MIL-STD-810H برای عملکرد بهتر بهبود می بخشد. گلکسی واچ اولترا در یک گزینه 47 میلی متری با ظرفیت باتری 590 میلی آمپر ساعتی در دسترس خواهد بود. گزینه های رنگ شامل خاکستری، نقره ای و بژ می شود.

مدل Ultra نیز همانند واچ 7 ساده از پردازنده و فضای ذخیره سازی بهره می برد، اما سامسونگ روشنایی صفحه نمایش را به 3000 نیت افزایش می دهد. همچنین دارای یک دکمه اضافی (دکمه سریع) در مقایسه با ساعت استاندارد 7 خواهد بود که دکمه های Home و Back را حفظ می کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا