تکنولوژیگوشی موبایل

احنمالاً شیائومی گوشی‌های میان رده خود را نیز به دوربین‌های پرچمدار مجهز کند


پایین آمدن فروش گوشی‌های هوشمند در جهان بسیاری از شرکت‌ها را به ارائه راه حل‌های جدید مجبور کرده است. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که طبق گزارش‌های پخش شده قصد دارد یک گوشی میان رده جدید با دوربین پرچم‌دار تولید کند.

شیائومی یک گوشی میان رده جدید تولید خواهد کرد که در آن از یک دوربین با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل با ابعاد بزرگتر و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال استفاده شده است. به نظر می‌رسد افت فروش در بازار گوشی‌های هوشمند ضررهای سنگینی را متوجه این شرکت‌ها کرده است. زیرا در این بازار با توجه به رقابت بسیار شدید تنها اپل می‌تواند حاشیه سود بیشتری را از فروش آیفون به دست آورده و حضور بهتری داشته باشد.

حالا شیائومی نیز تلاش کرده تا با بالا بردن تولید گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه نظر افراد بیشتری را به سمت محصولات خود جلب کند. یکی از برنامه‌های این شرکت ساخت یک گوشی میان رده با دوربین قدرتمند و پرچمدار است.

شیائومی در سه ماهه پایانی ۲۰۲۲ تنها ۱۳ درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده بود. این میزان در ۲۰۲۳ حدود ۲ درصد کاهش پیدا کرد. اکنون یک افشاگر به نام Korean rice ball ادعا کرد شیائومی قصد دارد با عرضه گوشی‌های میان رده مجدداً سهم بیشتری در این بازار به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا