تکنولوژی

Quest Pro بعدی متا، ممکن است یک تیم با LG باشد !

یک گزارش خبری کره ای نشان می دهد که متا با ال جی همکاری می کند تا جانشین هدست واقعیت مجازی Quest Pro را در سال 2025 عرضه کند. همانطور که توسط UploadVR مشاهده شد، روزنامه Maeil Business می نویسد که متا برای سرمایه گذاری مشترک با ال جی قراردادی منعقد کرده است. گفته می شود هدست به دست آمده حدود 2000 دلار قیمت دارد و از نمایشگرهای ال جی و همچنین سایر قطعات زیرمجموعه های ال جی مانند ال جی اینوتک استفاده می کند. علاوه بر این، روزنامه Maeil Business ادعا می‌کند که متا یک هدست Quest پایین‌رده در سال 2024 عرضه خواهد کرد که ممکن است کمتر از 200 دلار قیمت داشته باشد.

متا فوراً به درخواست نظر The Verge پاسخ نداد و برخی از جزئیات گزارش غیرواقعی به نظر می‌رسند. 200 دلار کاهش قیمت عمده برای Quest مصرف کننده خواهد بود. Quest 2 پس از اینکه متا برای مدت کوتاهی تلاش کرد قیمت را افزایش دهد به قیمت 299 دلار به فروش می رسد و Quest 3 آینده با قیمت 499 دلار اعلام شد. این گزارش همچنین می گوید که هدست رده بالای جدید «Meta Quest 4 Pro» نامیده می شود که قرارداد فعلی متا برای جدا نگه داشتن شماره گذاری خط Quest و Quest Pro را زیر پا می گذارد.

برعکس، 2000 دلار تقریباً دو برابر قیمت Quest Pro ساخته شده در متا است که با قیمت 1499 دلار عرضه شد و سپس به 999 دلار کاهش یافت – اما این گزارش به طور باورپذیر نشان می دهد که متا کوئست گران قیمت جدید را در برابر هدست 3499 دلاری Vision Pro اپل قرار خواهد داد. زمانی که Quest Pro راه اندازی شد وجود نداشت.

Quest Pro

با این اوصاف، شایان ذکر است که هیچ یک از این هدست‌ها در زمان عرضه به عنوان هیجان‌انگیزترین هدست متا/فیس‌بوک در نظر گرفته نمی‌شدند، که برخلاف موقعیت متا Quest Pro است.

Rift S آخرین هدست سیمی متا بود قبل از اینکه کاملاً روی مجموعه کوئست همه کاره متمرکز شود، Go یک جایگزین پایین رده Rift و Quest بود و Gear VR یک جایگزین فوق العاده ارزان برای هدست آن زمان بود. برش لبه. (نمونه متضاد ممکن است مشارکت پرمخاطب متا با Ray-Ban در زمینه عینک های هوشمند باشد، اما متا همچنین آن را به عنوان یک حمله اولیه به واقعیت افزوده توصیف کرد.) Meta Pro را به عنوان یک میدان آزمایشی برای فناوری VR نوآورانه به تصویر کشیده است.

کندتر به محصولات ارزان تر خود در بازار انبوه می رسد. سرمایه گذاری مشترک ال جی می تواند این نقش را حفظ کند، اما تنها در صورتی که کمی متفاوت از برخی از آن شراکت های گذشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا