تکنولوژی

آخرین به‌روزرسانی‌های ویژگی اندروید گوگل با لوگوی جدید

Google مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای برنامه‌ها و سرویس‌های تلفن همراه خود منتشر می‌کند، از جمله ویجت دستیار Google At a Glance، پیشرفت‌هایی در برنامه دسترسی بصری Lookout و تماس‌های Zoom در Android Auto. این به‌روزرسانی‌های نام تجاری را به همراه دارد که به ما یادآوری می‌کند که اندروید سرگرم‌کننده است اما یک محصول جدی Google است.

همه چیز در حالی به دست می‌آید که ما منتظر انتشار قریب‌الوقوع اندروید 14 هستیم، زمانی که متوجه می‌شوید که اکثر ویژگی‌های جدید اندروید در طول سال به‌روزرسانی‌هایی مانند این به‌جای یک ارتقاء پلتفرم سیستم‌عامل بزرگ ارائه می‌شوند، نقطه عطف کمی کمتر هیجان‌انگیز است.

Google's latest Android feature updates come with a refreshed logo

ویجت جدید در یک نگاه یک ویژگی مفید پیکسل را به دستگاه های بیشتری می برد. این به صورت پویا اطلاعات مفیدی در مورد رویدادها، سفر و آب و هوای محلی شما ارائه می دهد. Google همچنین Wallet را به‌روزرسانی می‌کند تا با افزودن ویژگی واردات عکس، بارگذاری مجوزهای بارکد و کدهای QR را آسان‌تر کند.

اپلیکیشن Lookout که توضیحاتی از تصاویر روی صفحه برای افراد کم بینا یا نابینا ارائه می دهد، می تواند صحنه ها را هوشمندانه تر توصیف کند و به سوالات بعدی پاسخ دهد. و Android Auto در حال اضافه کردن پشتیبانی برای پیوستن به تماس‌های Zoom و Webex است، البته فقط صوتی.

در همین حال، لوگوی اندروید کمی متفاوت به نظر می رسد. حروف چاپی بیشتر با لوگوی گوگل مطابقت دارد و اندروید اکنون با حروف بزرگ A نوشته می شود.

جیسون فورنیر، مدیر برند گوگل، این تغییر را در یک پست وبلاگ شرکت توضیح می‌دهد و می‌گوید که این تغییر بیشتر آرم گوگل را منعکس می‌کند و بین این دو تعادل ایجاد می‌کند. علاوه بر این، این ربات ظاهری سه بعدی به خود می گیرد، با تغییرات رنگارنگی که مناسبت به آن نیاز دارد. یک بافت خزدار نیز وجود دارد، و فکر نمی‌کنم آن را دوست داشته باشم.

این آخرین باری نیست که پاییز امسال از گوگل می شنویم – دعوت نامه های رویداد راه اندازی سخت افزار این شرکت هفته گذشته منتشر شد و به نظر می رسد پیکسل 8 در 4 اکتبر رونمایی خواهد شد. احتمالاً تا آن زمان نیز نسخه کامل اندروید 14 را خواهیم داشت. در همین حال، می‌توانیم به عقب برگردیم و از جریان سالانه نشت‌های Pixel که در حال حاضر در جریان است، لذت ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا