تکنولوژی
موضوعات داغ

Huawei Watch GT 4 Series احتمالاً در رویداد 23 شهریور معرفی می شود

Huawei Watch GT 4 می تواند به زودی معرفی شود، زیرا این شرکت اعلام کرده است که یک رویداد رونمایی در 14 سپتامبر در بارسلون برگزار می کند. انتظار می‌رود این شرکت در این رویداد از دستگاه جدیدی به نام «استراتژی پوشیدنی و معرفی محصول جدید رونمایی کند.

این اعلامیه صفحه ساعت روی پوستر را به تصویر کشیده است که نشان می دهد محصول جدید می تواند یک ساعت هوشمند باشد. در حال حاضر، یک منبع اطلاعاتی پیشنهاد کرده است که این شرکت می تواند سری Huawei Watch GT 4 را در رویداد آینده معرفی کند، که گفته می شود بر روی HarmonyOS 4.0 اجرا می شود.

دو روز پس از رویداد Wonderlust اپل، هواوی اعلام کرد که میزبان رویداد “استراتژی پوشیدنی و معرفی محصول جدید در 23 شهریور در بارسلون است.

در حالی که این شرکت محصول یا محصولاتی را که قرار است در این رویداد عرضه کند، اعلام نکرده است، تصویری از صفحه ساعت را روی پوستر رسمی منتشر کرده است که به اعلام یک ساعت هوشمند اشاره دارد.

Huawei Watch GT 4 Series Likely to Launch at Upcoming Company Event on September 14

اکنون، مشاور Ark در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo پیشنهاد کرده است که محصول آینده می تواند سری Huawei Watch GT 4 باشد. در حالی که این شرکت جزئیاتی را در مورد خط تولید فاش نکرده است، دستگاه‌های سری آینده ظاهراً در سایت‌های مختلف گواهی مشاهده شده‌اند.

در گزارش قبلی از Huawei Central در آگوست 2023 ذکر شده بود که سری Huawei Watch GT 4 با چهار شماره مدل – از جمله Huawei Watch GT 4 (PNX-B19)، Huawei Watch H5546 (PNX-B19B) در سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده است. Huawei Qingyun H5546 (PNX-B19B) و Huawei Watch GT 4 (AR-B19). بر اساس این گزارش، ساعت‌های هوشمند می‌توانند بر روی سیستم عامل HarmonyOS 4 خارج از جعبه اجرا شوند. همانطور که گفته شد، انتظار می رود ساعت های هوشمند با پشتیبانی از اتصال بلوتوث نسخه 5.2 عرضه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا