تکنولوژی

قابلیت استفاده همزمان چند حساب کاربری واتساپ در نسخه آزمایشی در دسترس قرار گرفت

واتس اپ ممکن است به زودی به کاربران امکان دسترسی به دو حساب کاربری را از یک تلفن واحد بدهد. گزارش شده است که این برنامه در حال آزمایش ویژگی چند حساب برای تلفن های اندرویدی دیده شده است.

معمولاً پلتفرم رسانه های اجتماعی نیز نسخه iOS این ویژگی را نزدیک به یکدیگر منتشر می کند. واتس‌اپ ویژگی‌های جدیدی را به پایگاه کاربران خود ارائه کرده است که مهم‌ترین آن اضافه کردن قابلیت اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو HD است.

علاوه بر این، ظاهراً این برنامه همچنین در حال آزمایش یک رابط اندرویدی جدید با نوار منوی پایینی مشابه آنچه همتای iOS خود دارد، است.

گزارش WABetaInfo نشان می دهد که کاربران بتا بیشتری در اندروید اکنون به ویژگی چند حساب کاربری واتس اپ دسترسی پیدا می کنند. این در حال حاضر در واتس اپ بتا برای کاربران اندروید 2.23.18.21 در دسترس است و گزارش شده است که برای سایر کاربران بتا نیز در دسترس است. رابط کاربری اصلاح شده برای تنظیمات برنامه همراه با این نسخه بتا گنجانده شده است.

اوایل امسال در ژوئن، واتس اپ برای اولین بار در حال آزمایش ویژگی چند حساب کاربری مشاهده شد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد چندین حساب واتس اپ را در یک دستگاه اجرا کنند. بنابراین تنظیمات WhatsApp اکنون به کاربران اجازه می دهد تا به یک حساب دوم واتساپ در همان دستگاه دسترسی داشته باشند.

در هفته های آینده، برنامه به احتمال زیاد به نسخه پایدار با ویژگی چند حساب ارتقاء خواهد یافت. افرادی که شماره‌های متفاوتی برای کشورها یا مناطق مختلف دارند یا برای افرادی که چندین اتصال دارند، مانند استفاده شخصی و کاری، ممکن است این ویژگی را مفید بدانند.

در حال حاضر، کاربران برای استفاده از قابلیت چند حساب کاربری باید آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید و یک دستگاه اندرویدی سازگار را داشته باشند. آنها می توانند با انتخاب گزینه Add Account در منوی تنظیمات پس از فعال کردن این ویژگی، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند.

پس از آن می توانند شماره تلفن اکانت جدید را وارد کرده و طبق درخواست ها اقدام کنند. تا زمانی که آنها از سیستم خارج شوند، این حساب جدید در دستگاه فعال باقی می ماند.

هر حساب واتساپ تنظیمات، تاریخچه چت و اعلان های خاص خود را خواهد داشت. با انتخاب تغییر دهنده حساب در منوی تنظیمات، کاربران می توانند بین حساب ها جابجا شوند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا