تکنولوژی

نام توییت در X احتمالاً به پست تغییر پیدا می‌کند!

X واقعاً می خواهد که توییتر را فراموش کنید – و این شامل شرایط خدمات آن می شود. کاربران شروع به دیدن پنجره‌های بازشو درباره شرایط جدیدی کرده‌اند که از 29 سپتامبر اجرایی می‌شوند، و یک تنظیم دو مورد از “بازتوییت” (تنها استفاده از “توئیت” در شرایط فعلی) برای “بازنشر” است، که اساساً مهر نهایی در مرگ کلمه توییت.

مجموعه ای از تغییرات نام تجاری دیگر در شرایط جدید وجود دارد، از جمله حذف تقریباً عمده کلمه “توئیتر” به نفع X. من می گویم تقریباً عمده فروشی زیرا، خنده دار، بسیاری از URL های موجود در اصطلاحات هنوز هم به ظاهر باید شامل شوند. کلمه “twitter”، مانند این پیوند به یک وب سایت متمرکز بر توسعه دهنده: developer.x.com

نکاتی مبنی بر اینکه X می‌خواهد به طور کامل به آدرس‌های اینترنتی با ستاره X سوئیچ کند وجود دارد، اما به نظر می‌رسد توییتر تا حدودی در این زمینه تلاش خواهد کرد. (شایان ذکر است که X.com هنوز به twitter.com تغییر مسیر می دهد.) ارجاعات به Periscope، برنامه پخش زنده توییتر که در سال 2021 تعطیل شد، نیز حذف شده است.

چند به روز رسانی دیگر نیز برای شرایط وجود دارد. یکی می گوید که با استفاده از X، “تا حدی که قانون اجازه می دهد، شما همچنین از حق شرکت به عنوان شاکی یا عضو طبقه در هر دعوای گروهی ادعایی، دعوای جمعی یا دادرسی نمایندگی چشم پوشی می کنید.”

تغییر دیگری زبان در مورد استفاده نادرست از سرویس‌های توییتر را به بخش جدیدی منتقل می‌کند، و آن را در یک ممنوعیت مشخص علیه خراشیدن به‌روزرسانی می‌کند، چیزی که مالک X، ایلان ماسک واقعاً آن را دوست ندارد.

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا