تکنولوژی

ویژگی جدید ردیت reddit: قابلیت ترجمه پست ها !

بر اساس پستی که یکی از مدیران Reddit (کارمند) منتشر کرده است، Reddit اکنون می‌تواند هنگام مشاهده پست‌ها در iOS یا برنامه‌های اندرویدی Reddit یا در وب هنگام خروج از سیستم، آن‌ها را به هشت زبان مختلف ترجمه کند. برای شروع، پست ها را می توان به انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی و سوئدی ترجمه کرد.

من آن را با نگاه کردن به این پست در r/France امتحان کردم. این به زبان فرانسوی است، اما وقتی از وب خارج شدم، می‌توانم با کلیک کردن روی پیوند «ترجمه» در سمت چپ بالای پست، آن را به انگلیسی ترجمه کنم. وقتی در برنامه iOS وارد شدم، می‌توانم پیوند «ترجمه» را نیز ببینم.

از آنجایی که من فرانسوی صحبت نمی کنم، نمی توانم از کیفیت ترجمه Reddit صحبت کنم. (سرپرست در یک نظر گفت که شرکت در حال حاضر از «خدمات Google برای ترجمه به روشی مطابق با خط‌مشی رازداری ما استفاده می‌کند.») اما پست ترجمه شده به انگلیسی به نظر من خوب است.

با این حال، احتمالاً هنوز نمی‌توانید رشته‌های ترجمه‌شده کامل را بخوانید: Reddit می‌گوید که آزمایش ترجمه نظرات زیر پست‌ها و فقط در iOS و Android را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد ترجمه کامل پست‌ها و نظرات برنامه Reddit باشد، اگرچه، زیرا مدیر می‌نویسد که “به زودی، کل تجربه مکالمه شما در Reddit می‌تواند چند زبانه شود!”

پست مدیر همچنین به کاربران یادآوری می کند که Reddit در شرف منسوخ کردن سیستم سکه های قبلی خود است، به این معنی که به زودی نمی توانید از یک غریبه برای دادن طلا به شما تشکر کنید. آخرین روزی که سکه‌ها کار می‌کنند، سه‌شنبه، 12 سپتامبر است، و به گفته ادمین، Reddit قبلاً توانایی اهدای جوایز در طراحی Old Reddit و “تجربه دسک‌تاپ موبایل” (که حدس می‌زنم به معنای وب موبایل است) را رد کرده است.

ادیت قول داده است که نوعی سیستم جوایز در آینده وجود خواهد داشت، اما هنوز جزئیات را به اشتراک نگذارده است. Android Authority شواهدی را در برنامه اندروید Reddit یافت مبنی بر اینکه سیستم جدید ممکن است به کاربران اجازه دهد طلا یا Reddit karma را به پول واقعی تبدیل کنند، که جایگزین خوبی به نظر نمی رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا