تکنولوژی

گوگل طراحی کامل Pixel Watch 2 را به نمایش گذاشت [تصاویر]

پس از عکس‌های دور و زاویه‌دار، اکنون بهترین ظاهر خود را از طراحی Pixel Watch 2 داریم. در بیشتر موارد، هیچ چیز به شدت تغییر نمی کند، با گوگل که طراحی الهام گرفته از قطرات آب از آخرین نسلی را که مردم ستایش می کردند، حفظ کرده است.

گوگل قبلاً ویدیویی از ساعت هوشمند آینده را با رنگ نقره‌ای خود به اشتراک گذاشته بود و اکنون آخرین افشای کواندت تصویر واضح‌تری از آن را با لباس سیاه به ما نشان می‌دهد (بالا را ببینید). ما فقط رنگ طلایی را که انتظار می رود به این بسته ملحق شود، از دست داده ایم.

گوگل طراحی جدید تاج چرخشی را نشان می دهد که به جای درپوش بطری صاف و گرد است، در حالی که ساقه آن نازک تر به نظر می رسد. به نظر می رسد دیگر سوراخی در کنار بریدگی بلندگو وجود ندارد، اما یک سوراخ در کنار تاج باقی می ماند. ما دوباره مکانیسم باند را در عمل می بینیم و مانند قبل به نظر می رسد. با توجه به تعداد گروه هایی که در حال حاضر وجود دارد، این به هیچ وجه تعجب آور نیست.

قسمت پشتی بیشترین تغییرات را دارد و حاشیه مشکی اکنون بسیار نازک تر است. حلقه متن به شرح زیر است: Google، Pixel Watch 2، IP68، مقاومت در برابر آب 50 متر، EDA، سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب، و SPO2.

سال گذشته هیچ گواهی IP صریح وجود نداشت (فقط 5 دستگاه خودپرداز)، در حالی که هیچ اشاره ای به مواد وجود ندارد. ما آلومینیوم را در یک سوئیچ از فولاد ضد زنگ برای اصلاح وزن گزارش کردیم، اما همچنان به نظر می رسد که جلا دهنده ای براق باشد.

به جای سنسورهایی که در یک ردیف چیده شده‌اند، اجزای مختلف اکنون در یک شبکه 3×3 قرار گرفته‌اند، از جمله تلاقی چراغ‌های چشمک زن و کنتاکت‌ها در موقعیت‌های گوشه. این گزارش قبلی ما در ماه می را تأیید می کند که یک حسگر EDA (فعالیت الکترودرمال) برای مدیریت استرس و ردیابی وجود خواهد داشت.

از نظر ضخامت، به نظر نمی رسد پیکسل واچ 2 نسبت به عکس های کناری سریع امروزی آنقدر باریک تر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا