تکنولوژی

اپل واچ سری 9 بهترین ساعت هوشمند جهان

انتظار می‌رود اپل واچ سری 9 و نسل دوم اپل واچ اولترا در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) در جریان رویداد Wonderlust به طور رسمی معرفی شوند. اعتقاد بر این است که واچ سری 9 جدید نسبت به اپل واچ سری 8 بهبودهایی را به همراه خواهد داشت.

اکنون مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می کند که ساعت های هوشمند آینده از نسخه جدیدی از سنسور اپتیکال ضربان قلب اپل استفاده خواهند کرد. اپل واچ سری 9 در اندازه های 42 و 45 میلی متری عرضه می شود، در حالی که اپل واچ اولترا می تواند در سایز 49 میلی متری عرضه شود.

مارک گورمن در آخرین خبرنامه هفتگی خود می گوید که اپل واچ سری 9 و نسل دوم اپل واچ اولترا به سنسور اپتیکال ضربان قلب جدید مجهز خواهند شد.

این یک ارتقاء قابل توجه از سنسور ضربان قلب نسل سوم در واچ سری 8 و واچ اولترا سال گذشته خواهد بود. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، ساعت‌های هوشمند حسگرهای مختلف و سایر قطعات داخلی ارتقا خواهند یافت.

گورمن می گوید که اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا شبیه به نسل های قبلی خود خواهند بود. ظاهراً اولین در اندازه های 42 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، اپل واچ اولترا می‌تواند در اندازه 49 میلی‌متری عرضه شود و انتظار می‌رود که با مواد بازیافتی بیشتری ساخته شود و رنگ مشکی نیز داشته باشد.

Apple Watch Series 9 is the best smart watch in the world

گورمن می گوید که مدل های جدید اولین تراشه جدید خود را از سری 6 سال 2020 دریافت خواهند کرد.

به عنوان بخشی از یک فشار زیست محیطی، مواد برای مدل های فولاد ضد زنگ اپل واچ سری 9 با فرآیند تولید جدید بر اساس پرینت سه بعدی ساخته خواهند شد. نسل دوم اولترا ممکن است در سال آینده به این روند منتقل شود. علاوه بر این، طبق گزارش ها، این شرکت مستقر در کوپرتینو از برخی از بندهای ساعت چرمی خود دور می شود و ممکن است دستبندهای فولادی ضد زنگ ساعت 2015 خود را به روز کند یا متوقف کند.

اپل رویداد راه اندازی “Wonderlust” خود را در روز 21شهریور  (12 سپتامبر) برگزار خواهد کرد. این رویداد از ساعت 10:30 شب به وقت IST در Apple Park در کالیفرنیا آغاز می شود و از طریق کانال YouTube و وب سایت Apple.com به صورت زنده پخش می شود. همچنین انتظار می‌رود که سری آیفون 15 و نسل دوم ایرپاد پرو نیز در کنار مدل‌های جدید اپل واچ اولترا (نسل دوم) و اپل واچ سری 9 رونمایی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا