تکنولوژی

مشخصات حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی + تاریخ انتشار

انتظار می رود Samsung Galaxy Ring تا سال 2024 در بازار موجود شود.

سامسونگ ممکن است به تدریج سایر دستگاه های ردیابی سلامت مانند ساعت های هوشمند خود را با حلقه هوشمند جایگزین کند، که گفته می شود مشاهدات دقیق تری ارائه می دهد.

افشای اطلاعات قبلی، رندرهایی از طراحی دستگاه هوشمند ادعایی را نشان داده است. طبق گزارش ها، این شرکت همچنین یک سری نام برای این محصول علامت تجاری گذاشته است.

این نام هنوز به طور رسمی تایید نشده است. با این حال، یک منبع آگاه اکنون ادعا می کند که ممکن است این محصول بزرگ بعدی در رویداد Galaxy Unpacked 2024 باشد که انتظار می رود سری گوشی های هوشمند گلکسی S24 رونمایی شود.

 

Samsung Galaxy Smart Ring

تاریخ انتشار Samsung Galaxy Ring

انتظار می رود حلقه هوشمند یک محصول ستاره در رویداد Galaxy Unpacked 2024 باشد که می تواند در ژانویه سال آینده برگزار شود.

مدتی است که شایعاتی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ شنیده می شود. گمان می رود به زودی مدل های Galaxy Watch به عنوان دستگاه ردیابی سلامت اولیه ارائه شده توسط غول فناوری کره جنوبی جایگزین شود.

سامسونگ هنوز این محصول یا نام آن را تایید نکرده است. با این حال، گزارش اخیر ادعا کرد که سامسونگ چندین نام تجاری برای این پوشیدنی هوشمند ثبت کرده است. این دستگاه را می توان گلکسی وان، گلکسی پالس یا گلکسی ریتم نامید. همچنین ممکن است دارای نام‌های Galaxy Index، Galaxy Insight یا Galaxy Circle باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا