تکنولوژی

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به صورت رسمی معرفی شدند

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در رویداد Wonderlust این شرکت در 21شهریور (12 سپتامبر) معرفی شدند. اپل واچ سری 9 جدید به عنوان دهمین تکرار از سری ساعت های هوشمند عرضه شده توسط غول کوپرتینویی وارد بازار می شود.

مدل‌های جدید کاملاً شبیه به Apple Watch Series 8 هستند. با این حال، ویژگی‌های سخت‌افزاری جدیدی دارد که برای ارائه عملکرد بهبود یافته تبلیغ می‌شوند.

ساعت جدید اپل شامل Apple S9 SiP (سیستم در بسته) است. اپل واچ سری 9 در سایزهای 41 و 45 میلی متری عرضه می شود، در حالی که اپل واچ اولترا در سایز 49 میلی متری عرضه می شود. آنها شامل پشتیبانی از نسخه نرم افزار WatchOS 10 نیز می شوند.

قیمت اپل واچ سری 9

قیمت اپل واچ سری 9  399 دلار در ایالات متحده دارد. این ساعت در پنج رنگ می آید.

نسل دوم اپل واچ اولترا 2 قیمتی برابر 799 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. با گزینه های Alpine Loop، Trail Loop و Ocean band ارائه می شود.

 

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در حال حاضر برای پیش خرید آماده هستند. فروش آنها از جمعه 31 شهریور (22 سپتامبر) آغاز خواهد شد.

برای یادآوری، اپل واچ سری 8 GPS با قیمت 399 دلار در ایالات متحده و روپیه عرضه شد. اپل واچ اولترا سال گذشته قیمت آن 799 دلار در ایالات متحده است.

Apple Watch Series 9 and Apple Watch Ultra 2 were officially introduced

مشخصات، ویژگی های اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 در قاب‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شود. مانند مدل‌های قبلی Watch Series 7 و Watch Series 8، آنها دارای صفحه نمایش همیشه روشن Retina با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت هستند. ادعا می شود که با یک بار شارژ تا 18 ساعت عمر باتری دارد.

این ساعت هوشمند از یک Apple S9 SiP جدید (سیستم در بسته) با تراشه نسل دوم Ultra Wideband (UWB) پشتیبانی می کند.

اپل ادعا می کند که تراشه جدید 60 درصد سریعتر از اپل واچ سری 8 است. پوشیدنی جدید به کاربران اجازه می دهد تا از طریق سیری به داده های سلامت خود دسترسی داشته باشند.

با «دو ضربه زدن» ارائه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه زدن روی انگشت شست و انگشت اشاره خود به یکدیگر، به تماس پاسخ دهند یا به آن پایان دهند، تایمر را متوقف کنند، زنگ ساعت را متوقف کنند، موسیقی را کنترل کنند، به دوربین دسترسی داشته باشند و موارد دیگر.

ویژگی Double Tap با استفاده از Digital Crown و Taptic Engine به کاربران اجازه می دهد تا Smart Stack را از صفحه ساعت باز کنند و در میان ویجت های موجود در پشته حرکت کنند. علاوه بر این، این پوشیدنی قابلیت پینگ کردن آیفون کاربر را نیز دارد. می توان آن را با هوم پاد نیز ادغام کرد.

اپل واچ سری 9 دارای watchOS 10 است و سیستم عامل جدید با برنامه های بازطراحی شده، یک Smart Stack جدید، صفحه های ساعت جدید، ویژگی های دوچرخه سواری و پیاده روی جدید و ابزارهایی برای حمایت از سلامت روان ارائه می شود. علاوه بر این، ساعت هوشمند دارای یک موتور عصبی چهار هسته ای است که می تواند وظایف یادگیری ماشین را سریعتر از مدل های قبلی Watch Series 8 پردازش کند.

همچنین گفته می شود که دیکته را تا 25 درصد دقیق تر از اپل واچ سری 8 می کند.

ادعا می شود که مدل جدید اولین محصول بدون کربن اپل است.

 

مشخصات، ویژگی های Apple Watch Ultra 2

Apple Watch Ultra 2 دارای یک قاب 49 میلی متری با صفحه نمایش بهبود یافته رتینا است که حداکثر روشنایی حداکثر 3000 نیت را ارائه می دهد. مانند اپل واچ سری 9، آخرین اپل واچ اولترا 2 نیز روی S9 SiP سفارشی این شرکت اجرا می شود و گزینه های کربن خنثی دارد. ساعت هوشمند پرچمدار دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند پردازش سیری روی دستگاه و ردیابی موقعیت مکانی بهبود یافته است.

این ساعت جدید و گران‌قیمت روی watchOS 10 اجرا می‌شود و ژست جدیدی به نام Double Tap را به ارمغان می‌آورد.

با این قابلیت، کاربران می توانند اپل واچ اولترا 2 را تنها با یک دست و بدون لمس نمایشگر کنترل کنند.

این ساعت یک صفحه ساعت جدید – Modular Ultra – دریافت می‌کند که داده‌های زمان واقعی کنونی، از جمله ثانیه، ارتفاع یا عمق را به تصویر می‌کشد.

برای کوهنوردان و کوهنوردان، محدوده ارتفاعی از 500 متر زیر سطح دریا تا 9000 متر از سطح دریا را ارائه می دهد. برای علاقه مندان به ورزش های آبی، این ساعت عمق غواصی 40 متری را ارائه می دهد.

گفته می شود که اپل واچ اولترا 2 تا 36 ساعت در طول استفاده عادی و حداکثر 72 ساعت در حالت کم مصرف شارژ باتری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا