تکنولوژیشبکه های اجتماعی

نمایش تبلیغات در صفحه چت واتساپ !

رئیس ارشد واتس اپ روز جمعه گزارشی مبنی بر اینکه پلتفرم پیام رسانی متعلق به Meta Platforms در حال بررسی تبلیغات است را تکذیب کرد تا به دنبال افزایش درآمد باشد.

ویل کاتکارت، رئیس واتس‌اپ، در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، گفت: “این داستان دروغ است. ما این کار را انجام نمی‌دهیم.”

در این گزارش آمده است که تیم‌های متا در حال بحث در مورد نمایش تبلیغات در لیست مکالمات با مخاطبین در صفحه چت واتس‌اپ هستند، اما به نقل از افراد آشنا، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

FT اضافه کرد که متا همچنین در حال بررسی این است که آیا برای استفاده از برنامه بدون تبلیغات هزینه اشتراک دریافت کند یا خیر.

واتس‌اپ در بیانیه‌ای به FT گفت: «ما نمی‌توانیم هر مکالمه‌ای را که کسی در شرکت ما داشته است، حساب کنیم، اما در حال آزمایش آن نیستیم، روی آن کار می‌کنیم و اصلاً برنامه ما نیست.»

WhatsApp denies a report that it is considering showing ads on the app's chat page

FT همچنین گفت بسیاری از افراد داخلی شرکت مخالف این حرکت بودند.

متا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

فیس بوک واتس اپ را که همیشه یک برنامه چت رایگان بوده، در سال 2014 به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

متا قبلاً برای افزایش درآمد از واتس اپ کار کرده است. مدیرعامل مارک زاکربرگ سال گذشته گفت که واتس‌اپ و مسنجر موج بعدی رشد فروش شرکت را هدایت خواهند کرد و پیام‌های تجاری “احتمالاً ستون اصلی بعدی” تجارت متا خواهند بود.

اپلیکیشن تجاری واتس اپ تا ژوئن امسال به بیش از 200 میلیون کاربر روی پلتفرم خود پاسخ داد که نسبت به حدود سه سال پیش جهش چهار برابری داشت.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا