تکنولوژی

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 به صورت رسمی معرفی شد

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 با طراحی جدید، عمر باتری تا 2 هفته راه اندازی شد.

Huawei Watch GT 4، جانشین Huawei Watch GT 3 در رویداد «استراتژی پوشیدنی و معرفی محصول جدید» این شرکت در بارسلون معرفی شد.

این ساعت هوشمند در اندازه های صفحه 41 و 46 میلی متری موجود است و دارای صفحه نمایش رنگی AMOLED با وضوح 466 × 466 پیکسل است. جدیدترین ساعت هوشمند دارای قاب فولادی ضد زنگ است و دارای تاج چرخان و دکمه کناری است.

این دستگاه به چندین سنسور هوشمند مجهز شده و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. گفته می شود این ساعت تا دو هفته عمر باتری دارد.

The Huawei Watch GT 4 smart watch was officially introduced

قیمت Huawei Watch GT 4

Huawei Watch GT 4 در اندازه های صفحه 41 میلی متری و 46 میلی متری با چهار گزینه بند مختلف موجود است. Huawei Watch GT 4 41mm با بند چرمی سفید، بند میلانی طلایی روشن و بند فولادی ضد زنگ نقره ای موجود است. قیمت آنها به ترتیب 229 یورو، 249 یورو 349 یورو است.

به طور مشابه، Huawei Watch GT 4 46mm با یک بند فلورالاستومر مشکی، یک بند فولادی ضد زنگ خاکستری، یک بند کامپوزیت سبز و یک بند چرمی قهوه ای در دسترس است. قیمت آنها به ترتیب 229 یورو ، 249 یورو و 299 یورو است.

رندر، مشخصات و قیمت Huawei Watch GT 4 قبل از عرضه به بیرون درز کرد

Huawei Watch GT 4 در حال حاضر برای پیش خرید در فروشگاه آنلاین هوآوی انگلستان در دسترس است.

مشخصات Huawei Watch GT 4

Huawei Watch GT 4 46mm دارای صفحه نمایش رنگی 1.43 اینچی AMOLED است، در حالی که نوع 41 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی است.

هر دو نسخه دارای وضوح صفحه نمایش 466 × 466 پیکسل هستند. این ساعت هوشمند به چندین عملکرد ردیابی تناسب اندام مجهز شده و دارای حسگرهای هوشمند مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج، سنسور نوری ضربان قلب، فشارسنج و سنسور دما است.

همچنین به سنسور ضربان قلب TruSeen 5.5+ Hauwei به همراه ردیاب Huawei TruSleep 3.0 برای نظارت بر خواب و همچنین مانیتورهای تنفس و استرس مجهز شده است.

این ساعت هوشمند یک تقویم چرخه قاعدگی هوشمند نیز ارائه می دهد. Huawei Watch GT 4 جدید همچنین از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است. بلوتوث 5.2 و اتصال NFC را نیز ارائه می دهد.

آیا Huawei Mate 60 Series می تواند آیفون اپل را به چالش بکشد؟

گفته می شود Honor Watch GT 4 تا 14 روز عمر باتری را در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه می دهد.

در همین حال، گفته می‌شود با فعال بودن صفحه نمایش همیشه روشن تا چهار روز و با استفاده منظم با AOD خاموش تا هشت روز دوام می‌آورد.

از دیگر جزئیات کلیدی ساعت هوشمند می توان به مقاومت در برابر آب 5ATM، پشتیبانی از شارژ بی سیم و سازگاری اندروید و iOS اشاره کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا