تکنولوژی

مشخصات تلویزیون هوشمند Redmi Fire + قیمت

Redmi Smart Fire TV 4K در روز جمعه به عنوان جدیدترین تلویزیون هوشمند 43 اینچی این شرکت در هند معرفی شد. این صفحه نمایش 4K با نرخ رفرش 60 هرتز و پشتیبانی از محتوای HDR10 دارد. این تلویزیون هوشمند دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است.

Redmi Smart Fire TV 4K از یک پردازنده چهار هسته ای A55 همراه با پردازنده گرافیکی Mali G52 MC1 پشتیبانی می کند.

بلوتوث 5.0، Wi-Fi، AirPlay 2 و گزینه های اتصال Miracast را ارائه می دهد. تلویزیون هوشمند تازه راه اندازی شده دارای بلندگوهای 24 واتی با فناوری Dolby Audio، DTS Virtual X و DTS-HD است.

 قیمت تلویزیون هوشمند Redmi Smart Fire TV 4K

قیمت Redmi Smart Fire TV 4K در هند روپیه است. 26999. این تلویزیون هوشمند از طریق Mi.com و آمازون به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، این شرکت همچنین یک سال گارانتی تمدید شده را به صورت رایگان در تلویزیون هوشمند ارائه می دهد.

مشخصات، ویژگی های تلویزیون هوشمند Redmi Smart Fire TV 4K

Redmi Smart Fire TV 4K دارای صفحه نمایش 4K (3840 x 2160 پیکسل) بدون حاشیه با پشتیبانی از محتوای HDR10 است. این دستگاه دارای موتور تصویر Vivid این شرکت است و به بلندگوهای استریو 24 واتی در کنار صدای Dolby Audio و فناوری DTS:X مجهز شده است.

Redmi Fire Smart TV Specifications + Price

جدیدترین Redmi Smart Fire TV 4K از پردازنده چهار هسته‌ای A55 همراه با پردازنده گرافیکی Mali G52 MC1، 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند و روی سیستم عامل Fire OS 7 اجرا می‌شود که دسترسی به فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با بیش از 12000 برنامه از جمله Amazon Prime را فراهم می‌کند.

ویدئو، نتفلیکس، دیزنی+ هاتستار، جیو سینما، و زی 5. علاوه بر این، این تلویزیون همچنین از چندین پروفایل، کنترل والدین، دستیار صوتی الکسا و Amazon Fire TV پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، گزینه های اتصال تلویزیون هوشمند تازه راه اندازی شده شامل Wi-Fi 802.11 ac و بلوتوث 5.0 است. به گفته این شرکت، همچنین دارای سه درگاه HDMI، دو درگاه USB و یک جک صوتی AV و 3.5 میلی متری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا