تکنولوژی

توقف دریافت تماس‌های Google Meet

یکی از ویژگی‌های کلیدی خانه هوشمند Google Nest Hub Max توانایی آن در برقراری تماس ویدیویی است. در ژوئیه سال جاری، متوجه شدیم که نمایشگر هوشمند از پایان این ماه دیگر از تماس‌های زوم پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که سرویس تماس ویدیویی تنها نیز ممکن است به زودی غیرفعال شود.

به‌طور غیرقابل توضیح، کاربران گزارش می‌دهند که اعلان‌هایی درباره حذف Google Meet از Nest Hub Max مشاهده می‌کنند. هنگامی که زوم خارج شد، Meet تنها سرویس چت ویدیویی در دستگاه خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر Meet از Nest Hub Max خارج شود، دیگر نمی‌تواند به هیچ وجه تماس ویدیویی برقرار کند.

بدیهی است که Nest Hub Max محصولی چند ساله است و تبلت گوگل پیکسل وجود دارد. به احتمال زیاد گوگل در تلاش است تا هزینه‌های پشتیبانی از سخت‌افزار قدیمی‌تر را کاهش دهد و بیشتر در پشتیبانی از سخت‌افزار جدید سرمایه‌گذاری کند.

اگر تبلت پیکسل جایگزین کاملی برای Nest Hub Max باشد، خوب بود، اما می‌دانیم که این درست نیست.

اگر Google تماس‌های ویدیویی Google Nest Hub Max را قطع کند، دوربین جلو فقط سه هدف خواهد داشت: پشتیبانی از Look to Talk (که به شما امکان می‌دهد فقط با نگاه کردن به صفحه نمایش به جای گفتن «Hey Google»، درخواست را شروع کنید)، پخش/ مکث کردن موسیقی از طریق حرکات دست و عمل به عنوان دوربین امنیتی Nest.

اگرچه اینها ویژگی‌های مفیدی هستند که Nest Hub Max را به محصولی برتر نسبت به Nest Hub کوچکتر تبدیل می‌کنند، احتمالاً کاربران زیادی وجود دارند که به طور خاص Hub Max را برای تماس ویدیویی خریداری کرده‌اند.

ما برای توضیح در این مورد با گوگل تماس گرفته ایم. اگر و زمانی که شرکت به ما مراجعه کند، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا