تکنولوژی

ایلان ماسک: X در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک پلتفرم پولی برای همه کاربران است!

ایلان ماسک یک افشاگری غافلگیرکننده دیگر در مورد آینده X که قبلا توییتر بود، انجام داده است. آخرین اعلامیه به لیست فزاینده ای از تصمیمات نامطلوب اتخاذ شده توسط رهبر تسلا، اسپیس ایکس و شرکت ایکس در مورد پلت فرم رسانه های اجتماعی اضافه می کند.

ماسک در گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جریان گفتگوی زنده گفت که X در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک پلتفرم پولی برای همه کاربران است.

به گفته این کارآفرین میلیاردر، “پرداخت ماهانه اندک برای استفاده از سیستم X” تنها راه مقابله با “ارتش های عظیم ربات ها” در این پلت فرم است.

ماسک گفت: «از آنجایی که یک ربات کسری از یک پنی هزینه دارد – آن را یک دهم پنی بگذارید – اما حتی اگر (یک سازنده ربات) مجبور شود چند دلار بپردازد، هزینه موثر ربات ها بسیار بالا است.

در حالی که او فاش نکرد که هزینه اشتراک ماهانه X چقدر خواهد بود و چه تفاوتی با طرح Premium فعلی دارد، ماسک اضافه کرد که سازندگان ربات باید یک روش پرداخت جدید برای هر ربات ثبت کنند و در نتیجه آنها را از راه‌اندازی بخش‌هایی محدود می‌کند. حساب های جعلی در X.

X is getting ready to become a paid platform for all users!

مشخص نیست دقیقاً چه زمانی برنامه‌های اشتراک جدید برای X اجرا می‌شوند.

ماسک سابقه پرش با اسلحه را تا آنجا که به اطلاعیه های ویژگی های جدید مربوط می شود، دارد. طبق داده‌هایی که او در جریان گفتگوی نتانیاهو فاش کرد، X اکنون 550 میلیون کاربر ماهانه دارد که روزانه 200 میلیون پست ارسال می‌کنند.

اگر و زمانی که X تبدیل به یک سرویس فقط اشتراکی شود، بدون شک این تعداد کاهش می یابد و کاربران به سراغ گزینه های جایگزین می روند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا