تکنولوژی

Google Bard اکنون می‌تواند اطلاعات را از برنامه‌های شما استخراج کند

Google’s Bard اکنون می‌تواند اطلاعات را از برنامه‌های شما استخراج کند، ویژگی بررسی واقعیت را دریافت می‌کند

گوگل آخرین بار خود را در جنگ‌های هوش مصنوعی راه‌اندازی کرد و مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را در ربات چت Bard خود از جمله ادغام با سرویس‌های Gmail، Docs، Drive، Google Flights و YouTube ارائه کرد. این غول فناوری همچنین ابزار جدیدی برای بررسی پاسخ‌های ربات چت برای بهبود دقت کلی اعلام کرد.

این به‌روزرسانی‌ها که «برنامه‌های افزودنی Bard» و «دوبار چک» نامیده می‌شوند، برخی از بزرگ‌ترین آپدیت‌هایی هستند که گوگل برای بارد ارائه کرده است و نشان‌دهنده گامی مهم در تلاش این شرکت برای مفیدتر کردن ربات چت در مجموعه برنامه‌هایش است.

جک کراچیک، سرپرست محصول Bard گفت: “برای اولین بار، مردم می توانند یک مدل زبان را با زندگی شخصی خود ادغام کنند.” “ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که در Bard با Gmail خود با Google Docs، با Drive خود و همچنین سایر سرویس های Google مانند Maps، Hotels، Flights، YouTube همکاری کنید.”

برنامه های افزودنی Bard به شما این امکان را می دهد که از Bard برای جمع آوری اطلاعات خاص از ایمیل ها، اسناد، رزرو پروازها و جستجوی YouTube خود استفاده کنید.

 

در یک مثال: Krawczyk به نمونه ای از رزرو سفر با دوستان خود به گراند کانیون اشاره کرد. او توضیح داد که چگونه می‌توانید از Bard برای جستجوی تاریخ‌هایی که دوستتان در یک ایمیل توصیه کرده است استفاده کنید، از ربات برای جستجوی پروازها و هتل‌ها برای آن تاریخ‌ها و توسعه برنامه سفر خود استفاده کنید.

اینکه بتوانید به راحتی اطلاعات مربوطه را از ایمیل های خود استخراج کنید می تواند یک مزیت بزرگ برای کاربران باشد. تصور کنید دیگر مجبور نیستید در جستجوی آن دسته از رزروهای شامی که هفته گذشته رزرو کرده اید، پیام به پیام را مرتب کنید.

مطمئناً همیشه می‌توانید از گزینه جستجوی داخلی جیمیل استفاده کنید، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، این هرگز آنطور که باید آسان نیست.

Bard همچنین می تواند ایمیل های شما را مرور کند و خلاصه ای از مهم ترین پیام های شما را در اختیار شما قرار دهد. Krawczyk گفت که از این ویژگی برای بررسی سریع‌تر ایمیل‌های پیش‌دبستانی فرزندش استفاده می‌کند و به راحتی فرم‌هایی را که باید امضا کند یا سایر اسنادی را که باید بررسی کند، می‌گیرد.

نمونه‌های دیگر از برنامه‌های افزودنی Bard در عمل شامل امکان جستجوی هتل‌های پاریس در طول پاییز از طریق Google Hotels و ویدیوهایی از جاذبه‌های دوستدار کودک در شهر در YouTube از ربات چت است.

به طور کلی افزودن برنامه‌های افزودنی Bard به منظور مفیدتر کردن ربات چت با آسان‌تر کردن دسترسی به چندین برنامه از یک مکان است.

نکته مهم، Krawczyk می‌گوید که Google از اطلاعات شخصی شما برای آموزش نسخه عمومی Bard استفاده نمی‌کند.

او توضیح داد: “اطلاعات شما فقط در یک سطح سریع قابل دسترسی است.” “بارد صندوق ورودی شما را ذخیره نمی کند، بارد گوگل درایو شما را ذخیره نمی کند، بارد در حال پرس و جو از آن چیزها و دریافت اطلاعات است. مردم باید [اجازه دادن به بارد به اطلاعات شما] را انتخاب کنند. در هر لحظه می توانید نظر خود را تغییر دهید و بگویید: “من نمی خواهم بارد بتواند این کار را انجام دهد.”

در حال حاضر، برنامه های افزودنی Bard فقط به زبان انگلیسی و برای نسخه های مصرف کننده برنامه های این شرکت در دسترس هستند. اما Krawczyk می گوید که گوگل در حال حاضر روی نسخه ای برای برنامه های سازمانی خود کار می کند.

Google Bard can now extract information from your apps

علاوه بر برنامه های افزودنی Bard، گوگل یک ویژگی جدید چک مجدد برای Bard را اعلام کرد. و همانطور که جدید نشان می دهد، دوبار چک به معنای واقعی کلمه استفاده از گوگل برای بررسی دوبار پاسخ ربات چت به سوالات و درخواست های کاربران است.

برای مثال، اگر از بارد بپرسید که متس امسال چگونه عمل کرده است، چت بات اطلاعاتی مانند آمار و همچنین خلاصه ای کلی از کاستی های تیم را ارائه می دهد. سپس می‌توانید روی دکمه بررسی دوبار در زیر پاسخ بارد کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا پاسخ‌های بارد دقیق هستند یا خیر.

به گفته Krawczyk، این ویژگی برای کمک به تشخیص زمانی است که چت بات پاسخ‌های توهم‌آمیز می‌دهد و زمانی که اینگونه نیست.

وقتی یکی از پاسخ‌های Bard را دوبار بررسی می‌کنید، برخی از قسمت‌های بیانیه‌های chatbot سبز، برخی دیگر به رنگ نارنجی برجسته می‌شوند و بقیه اصلاً برجسته نمی‌شوند.

متنی که با رنگ سبز مشخص شده است به این معنی است که Google توانسته اطلاعاتی را برای پشتیبان گیری از پاسخ Bard پیدا کند. نارنجی به این معنی است که گوگل اطلاعاتی را پیدا کرده است که نشان می دهد پاسخ بارد اشتباه است.

اگر متن هایلایت نشده باشد، به این معنی است که Google نتوانسته چیزی که درست یا غلط بودن آن را نشان دهد پیدا کند.

مانند برنامه های افزودنی Bard، ویژگی دوبار چک امروز در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا