تکنولوژی

تاریخ عرضه ی شیائومی واچ 2 پرو تایید شد + جزئیات

شیائومی واچ 2 پرو قرار است در رویداد رونمایی آتی این شرکت در سطح جهانی معرفی شود. این دستگاه پوشیدنی هفته آینده همراه با سری آتی شیائومی 13T در رویداد رونمایی شیائومی در سپتامبر در برلین عرضه خواهد شد.

این شرکت راه اندازی را در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) با یک ویدیوی تیزر تأیید کرده است که اشاره ای به صفحه گرد روی ساعت هوشمند دارد. همچنین تایید شده است که توسط Wear OS توسط Google پشتیبانی می شود.

با این حال، جزئیات دیگری هنوز توسط این شرکت تایید نشده است. پیش از این، گفته شده بود که ساعت هوشمند شیائومی می تواند از صفحه نمایش AMOLED استفاده کند.

شیائومی از طریق یک پست X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) از راه اندازی ساعت هوشمند پوشیدنی آینده خود شیائومی واچ 2 پرو خبر داد. این ساعت هوشمند در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) به همراه سری 13T شیائومی در رویداد این شرکت در برلین رونمایی خواهد شد.

شیائومی همچنین تایید کرده است که این ساعت با Wear OS by Google عرضه خواهد شد. در ویدیوی تیزر، ساعت نیز نمایشگر گردی دارد. جدا از این موارد، این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد طراحی و مشخصات ساعت هوشمند فاش نکرده است.

با این حال، گزارش قبلی طراحی، گزینه‌های رنگی و مشخصات ساعت هوشمندی را که به زودی عرضه می‌شود فاش کرده است. این ساعت دارای صفحه چرخان دایره ای با صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است. این ساعت هوشمند احتمالا دارای وضوح HD و صفحه نمایش همیشه روشن است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که ساعت هوشمند شیائومی 2 پرو می تواند در نسخه های بلوتوث و همچنین نسخه های 4G LTE عرضه شود.

Xiaomi Watch 2 Offer Release Date Announced All Details
این گزارش همچنین نشان داد که ساعت شیائومی 2 پرو احتمالاً تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، نظارت بر خواب و ردیابی SpO2 را همراه با چندین حالت ورزشی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در دو رنگ ارائه می شود – یکی با بند چرمی قهوه ای و دیگری با بند فلوروپلاستیک مشکی.

در همین حال، شیائومی سری Xiaomi 13T را نیز در 26 سپتامبر عرضه خواهد کرد. اخیراً، تصاویر بازاریابی ادعایی از سری Xiaomi 13T به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نشان می دهد سه رنگ مختلف از این سری، با دوربین های تنظیم شده توسط لایکا در پشت.

گفته می‌شود که برترین گوشی Xiaomi 13T Pro با تراشه MediaTek Dimensity 9200+ کار می‌کند، در حالی که مدل وانیلی احتمالاً به یک MediaTek Dimensity 8200 Ultra SoC در زیر کاپوت مجهز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا