تکنولوژیهوش مصنوعی

تیک تاک اکنون به کاربران اجازه می‌دهد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری کنند

TikTok در حال راه اندازی مجموعه ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد پست هایی را که توسط هوش مصنوعی ایجاد یا بهبود یافته اند برچسب گذاری کنند.

این حرکت پس از آن صورت گرفت که غول رسانه‌های اجتماعی تعدادی فیلتر برای آپلود ویدیوها اضافه کرد که از هوش مصنوعی استفاده زیادی کردند و یک تولیدکننده تصویر برای کمک به ایجاد پس‌زمینه‌های منحصربه‌فرد.

فیلترها تغییر نام داده می شوند تا مشخص شود کدامیک از آنها برای کمک به برچسب زدن به هوش مصنوعی مولد متکی هستند. با حرکت رو به جلو، این فیلترها در جایی “AI” در نام خواهند داشت.

برچسب‌های جدید منحصر به فیلترهای مورد تایید TikTok نیستند. می‌توانید برچسب را روی هر محتوایی که کاملاً توسط هوش مصنوعی تولید شده یا به طور قابل توجهی ویرایش شده است، بدون توجه به اینکه محتوا از کجا تهیه شده است، برچسب بزنید. Disney+ می‌توانست از این ابزارها در زمان نمایش Secret Invasion استفاده کند.

 

TikTok now allows users to be tagged by AI

ابزارهای برچسب‌گذاری جدید TikTok دقیقاً اختیاری نیستند. یک خط مشی اخیر شرکت به وضوح بیان می کند که هر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی که حاوی «تصاویر، صدا یا ویدیوی واقعی» است، باید به این عنوان برچسب زده شود تا «به بینندگان کمک کند تا شرایط را زمینه سازی کنند» و «جلوگیری از انتشار احتمالی محتوای گمراه کننده».

با این حال، می‌توانید از افشاگری‌های دیگر، مانند برچسب‌ها یا زیرنویس‌ها، استفاده کنید تا بدون نقض دستورالعمل‌های انجمن، موضوع را به مخاطب منتقل کنید.

وقتی مسئولیت برچسب گذاری محتوای آنها را بر عهده مصرف کنندگان بگذارید، اشتباهاتی رخ می دهد. برای این منظور، TikTok در حال توسعه الگوریتم خود است که پست‌های تولید شده با هوش مصنوعی را به طور خودکار برچسب‌گذاری می‌کند، اگرچه اعلام نکرده است که این ابزارهای داخلی چه زمانی راه‌اندازی می‌شوند.

همه ابزارهای ذکر شده در کنار شوراهای مشاوره ایمنی شرکت و با کمک کارشناسان صنعت و دانشگاهی توسعه یافته اند.

علاوه بر این، این پلتفرم خود را متعهد به پیروی از شراکت در زمینه شیوه‌های مسئولیت‌پذیر هوش مصنوعی برای رسانه‌های مصنوعی، فهرستی از توصیه‌ها برای افزایش شفافیت مربوط به هوش مصنوعی کرده است. TikTok همچنین با شرکت غیرانتفاعی Digital Moment برای میزبانی میزگردهایی برای بحث در مورد پیشرفت هوش مصنوعی با “اعضای جوان جامعه” همکاری خواهد کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا