تکنولوژیهوش مصنوعی

DALL-E 3 در ChatGPT می‌تواند بهتر از Bing Image Creator عمل کند

OpenAI، سازنده فناوری در پشت ربات گفتگوی چت GPT، اعلام کرد که ماه آینده DALL-E 3 را در ChatGPT برای کاربران پولی عرضه می کند.

DALL-E 3 به صورت بومی بر روی ChatGPT ساخته شده است، که به شما امکان می دهد از ChatGPT به عنوان شریک طوفان فکری و اصلاح کننده درخواست های خود استفاده کنید. فقط از ChatGPT بپرسید که می خواهید در هر چیزی از یک جمله ساده گرفته تا یک پاراگراف دقیق ببینید.» OpenAI در یک پست وبلاگ می گوید.

اما، ممکن است بپرسید چه چیزی DALL-E 3 را از مدل قبلی خود، DALL-E 2 متمایز می کند؟

خوب، DALL-E 3 بهتر از DALL-E 2 است، زیرا می تواند دستورالعمل های پیچیده را دنبال کند و تصاویری تولید کند که به طور دقیق صحنه هایی را با اشیاء خاص و روابط بین آنها نمایش دهد.

مشتریان ChatGPT Plus و Enterprise می توانند در اوایل اکتبر از DALL-E 3 استفاده کنند. همانند DALL-E 2، شما مالک تصاویری هستید که با DALL-E 3 ایجاد می کنید و می توانید هر طور که دوست دارید از آنها استفاده کنید، از جمله چاپ مجدد، فروش و تجارت آنها، اگرچه نمی توانید تصاویری را برای یک شخصیت عمومی با نام مانند افراد مشهور درخواست کنید.

OpenAI همچنین در حال کار بر روی یک طبقه‌بندی منشأ است، ابزاری داخلی که به شما امکان می‌دهد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنید.

در این اطلاعیه آمده است: «DALL-E 3 اکنون در پیش نمایش تحقیقاتی است و در ماه اکتبر از طریق API در اختیار مشتریان ChatGPT Plus و Enterprise قرار خواهد گرفت و اواخر پاییز امسال در آزمایشگاه ها در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا