تکنولوژیگوشی موبایل

اپ استور PhonePe هندی برای رقابت با Google رونمایی شد

PhonePe پلتفرم برنامه‌نویس Indus AppStore را روز شنبه راه‌اندازی کرد و وعده پرداخت هزینه پلتفرم صفر و بدون کمیسیون برای خریدهای درون‌برنامه‌ای را در حالی که فین‌تک با پشتیبانی Walmart رقابت می‌کند تا توسعه‌دهندگان اندروید را در بزرگترین بازار گوگل به دست آورد، راه‌اندازی کرد.

این استارت آپ مستقر در بنگالورو، که بیش از 450 میلیون کاربر ثبت نام شده در برنامه پرداخت همنام خود جمع آوری کرده است، گفت که توسعه دهندگان می توانند از امروز شروع به ثبت نام و آپلود برنامه های خود در فروشگاه برنامه «ساخت هند» کنند.

فروشگاه برنامه که PhonePe همچنین برای توزیع آن با سازندگان تلفن همکاری کرده است، دارای چندین ویژگی محلی مرتبط از جمله پشتیبانی از ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث، 12 زبان هندی و یک سیستم ورود به سیستم است که حول شماره تلفن می چرخد.

PhonePe در سال اول هیچ هزینه ای از توسعه دهندگان دریافت نمی کند، اما پس از آن به هزینه “اسمی” منتقل می شود. این استارت‌آپ علاوه بر این، در مقایسه با 15 تا 30 درصد حق الزحمه گوگل، از خریدهای درون‌برنامه‌ای کمیسیون دریافت نخواهد کرد.

PhonePe که بازار پرداخت‌های مبتنی بر UPI در هند را رهبری می‌کند، گفت که تیمی مستقر در هند را برای ارائه پشتیبانی به توسعه‌دهندگان راه‌اندازی کرده است و نگرانی‌های توسعه‌دهندگان محلی را که از پاسخ‌های تاخیری Google و ساعات کاری منطقه زمانی ایالات متحده ناراضی بوده‌اند، برطرف کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا