تکنولوژی

بهترین رینگ لایت های عکاسی و فیلمبرداری 2023

بهترین رینگ لایت ها عکس ها و فیلم های شما را با کسری از هزینه تجهیزات نورپردازی سنتی عالی می کنند.

نورپردازی به کنترل روشنایی، لحن، حالت، محیط، بافت، جنب و جوش و درخشندگی سوژه کمک می‌کند و چراغ‌های حلقه‌ای به شما کمک می‌کند چه در حال گرفتن سلفی، ضبط ویدیو، پخش جریانی، یا شرکت در یک جلسه زوم یا شرکت در جلسه زوم باشید.

کلاس آنلاین در اینجا برخی از بهترین چراغ‌های حلقه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بازی ویدیویی/عکاسی خود را برای گرفتن عکس‌های بی‌نقص تقویت کنید.

هنگام خرید رینگ لایت به دنبال چه چیزی باشید

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید هدفی است که برای آن به یک چراغ حلقه نیاز دارید. آیا برای سلفی، پخش جریانی، ماکروهای محصول یا جلسات آنلاین است؟ بسته به نیاز شما، باید اندازه نور حلقه، رنگ ها و دما و سایر عوامل را در نظر بگیرید.

اندازه نیز مهم است، زیرا چراغ های حلقه در اندازه های مختلف (قطر) برای اهداف مختلف هستند. این اندازه‌ها می‌توانند از بزرگ، که فضایی برای قرار دادن یک دوربین DSLR بزرگ دارند، تا گزینه‌های کوچکی که می‌توانید به بالای لپ‌تاپ یا مانیتور رایانه شخصی متصل کنید، متغیر باشد.

روشنایی نیز کلیدی است. سطوح روشنایی متفاوتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، بسته به اینکه از نور حلقه برای عکاسی محصول استفاده می کنید یا فقط برای نور بهتر در طول تماس ویدیویی. به همان اندازه دمای رنگ مهم است. این تن نور را تعیین می کند، یعنی میزان گرم یا سرد بودن خروجی رنگ آن. به طور معمول، هرچه دامنه وسیع‌تر باشد، بیشتر می‌توانید با نحوه نورپردازی یک صحنه آزمایش کنید.

سایر عوامل ضروری عبارتند از شاخص رندر رنگ (CRI)، که معیاری است از نحوه نمایش رنگ‌های طبیعی تحت یک منبع نور سفید مصنوعی در مقایسه با نور خورشید. بسته به نیاز شما، منبع تغذیه، قابلیت حمل، سهولت نصب و موارد دیگر نیز مهم هستند.

در این خلاصه، ما چراغ‌های حلقه‌ای را قرار داده‌ایم که این عوامل را در نظر می‌گیرند، با گزینه‌هایی برای هر بودجه.

 

سوالات متداول

 

بهترین مکان برای نصب رینگ لایت کجاست؟

بهترین مکان برای راه اندازی رینگ لایت بسته به موقعیت خاص و اثر نوری که امیدوارید به دست آورید متفاوت است. به عنوان مثال، یک چراغ حلقه گیره ای بهتر است بالای وب کم رایانه شما رو به روی شما قرار گیرد. با این حال، این ترتیب برای سناریوهای دیگر و اندازه های رینگ لایت کار نمی کند. به طور کلی، می توانید با آزمایش زوایای مختلف و فواصل مختلف، بهترین مکان برای راه اندازی رینگ لایت را پیدا کنید.

رینگ لایت 10 اینچی بهتر است یا 12 اینچی؟

پاسخ نسبی است. این بستگی به موقعیت خاص و اثر نوری دارد که امیدوارید به دست آورید. به عنوان مثال، یک نور حلقه 10 اینچی ممکن است برای عکس‌های کلوزآپ یا ماکروهای محصول کافی باشد، اما ممکن است برای عکاسی از لانگ شات شدید یا عکاسی با شات بسیار عریض کوتاهی کند.

CRI چیست؟

CRI مخفف عبارت Color Rendering Index است. این اندازه گیری می کند که رنگ های طبیعی در زیر یک منبع نور سفید مصنوعی در مقایسه با زیر نور خورشید چه مقدار را نشان می دهند. به عبارت دیگر، آن را اندازه گیری می کند که چگونه منابع نور مصنوعی رنگ ها را در مقایسه با منابع نور طبیعی نشان می دهند. CRI به عنوان یک مقدار عددی در مقیاس 0 تا 100 نشان داده می شود که هر چه بالاتر باشد بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا