تکنولوژی

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنیم؟

برای ثبت نام در تلگرام باید یک شماره تلفن وارد کنید. به این ترتیب این سرویس هویت شما را احراز هویت می کند. اما در واقع برای استفاده از تلگرام نیازی به نگه داشتن شماره تلفن خود ندارید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را پنهان کنید.

شما می توانید به دو صورت کاربران را در تلگرام اضافه کنید: اول، با استفاده از شماره تلفن آنها (یا با افزودن دستی آنها یا با اشتراک گذاری دفترچه تماس خود) یا با استفاده از نام های کاربری منحصر به فرد (مشابه توییتر).

اگر شما و مخاطبینتان از سیستم نام کاربری استفاده می کنید، در واقع می توانید بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود، به استفاده از تلگرام (به گروه ها، عضویت در کانال ها و موارد دیگر) ادامه دهید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تنظیمات را غیرفعال کنید.

شماره تلفن خود را در تلگرام در اندروید مخفی کنید
می‌توانید با جابه‌جایی به تنظیمات دیگری از برنامه اندروید، شماره تلفن خود را در تلگرام پنهان کنید. ابتدا اپلیکیشن تلگرام را در گوشی هوشمند اندرویدی خود باز کنید و روی نماد منوی سه خطی از گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

Select the "Settings" option.
گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.

اکنون به بخش «حریم خصوصی و امنیت» بروید.

در اینجا، گزینه "شماره تلفن" را انتخاب کنید.
در اینجا، گزینه “شماره تلفن” را انتخاب کنید.

در بخش “Who Can See My Phone Number”، می بینید که گزینه پیش فرض “Everybody” است. اگر می خواهید فقط شماره خود را به مخاطبین خود نشان دهید، به گزینه “مخاطبین من” بروید. اگر نمی خواهید شماره تلفن را به کسی نشان دهید، گزینه “Nobody” را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه "Nobody"، بخش جدیدی به نام "Who Can Find Me By My Number" را مشاهده خواهید کرد. برای امنیت بیشتر، باید این تنظیم را به گزینه «مخاطبین من» تغییر دهید.
پس از انتخاب گزینه “Nobody”، بخش جدیدی به نام “Who Can Find Me By My Number” را مشاهده خواهید کرد. برای امنیت بیشتر، باید این تنظیم را به گزینه «مخاطبین من» تغییر دهید.

فقط کاربران موجود در دفترچه تماس شما می توانند شما را در تلگرام جستجو کنند. هیچ کس دیگری نمی تواند شما را پیدا کند یا حتی شماره تلفن شما را ببیند.

پس از اتمام کار، روی نماد تیک در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

How to Hide Your Phone Number in Telegram

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا