تکنولوژی

آیا می توانید با Pixel Watch 2 شنا کنید؟

Pixel Watch 2 جدید مانند یک ردیاب Fitbit فوق العاده قدرتمند است و حتی یکپارچه سازی کامل با برنامه ها و خدمات Fitbit را ارائه می دهد. اما، برخلاف اکثر ردیاب‌های Fitbit، Pixel Watch 2 به صراحت به عنوان دستگاهی برای شناگران تبلیغ نمی‌شود. خبر خوب این است که یک حالت ورزشی اختصاصی برای شناگران دارد و مانند اکثر دستگاه‌های Fitbit مقاومت آب را ارائه می‌دهد. با این حال، در اینجا چیزی است که باید قبل از ورود به خطوط بدانید.

آیا Pixel Watch 2 ضد آب است؟

اول از همه، چیزی به نام واقعاً “ضدآب” وجود ندارد، هر دستگاهی با تجاوز از شرایط خاص از کار می افتد. دستگاه ها در برابر آب (تا یک نقطه) مقاوم هستند. Pixel Watch 2 گوگل با استانداردهای IP68 و ATM 5 مطابقت دارد. گواهی IP68 که معمولاً با گوشی های هوشمند مرتبط است، مقاومت در برابر آب را در عمق 1.5 متری (حدود 5 فوت) تا 30 دقیقه تضمین می کند.

برای اهداف ما، رتبه ATM 5 کمی قابل توجه تر است – این نشان می دهد که Pixel Watch 2 می تواند فشار آب را تا عمق 50 متری (حدود 165 فوت) تحمل کند. شما آزاد هستید که با Pixel Watch شنا کنید یا آن را در سینک تمیز کنید تا زمانی که از عمق زیاد یا قرار گرفتن در معرض طولانی مدت آب جلوگیری کنید. (نسل اول پیکسل واچ نیز با ATM 5 مطابقت دارد و می توان از آن در استخر استفاده کرد.)

اما، همانطور که توسط گوگل توضیح داده شده است، مقاومت در برابر آب “یک وضعیت دائمی نیست” و به مرور زمان “به دلیل فرسودگی، تعمیر، جداسازی قطعات، یا آسیب دیدگی عادی” از بین می رود. اگر Pixel Watch 2 را در حین یک فعالیت «سرعت بالا» (مانند جت اسکی یا غواصی رقابتی) بیندازید یا آن را به آب بکوبید، ممکن است مقاومت در برابر آب خود را از دست بدهد.

شما همچنین محدود به شنا در آب شیرین هستید، زیرا آب شور خورنده است. آب داغ ممکن است به چسبی که Pixel Watch 2 را در کنار هم نگه می‌دارد آسیب برساند، بنابراین باید از وان آب گرم خودداری کرد. استفاده از Pixel Watch 2 در زیر دوش ممکن است منجر به تجمع صابون یا سایر محصولات در جلوپنجره بلندگو شود.

متأسفانه، شنای معمولی یا رقابتی به آهستگی به «ساییدگی» Pixel Watch 2 کمک می‌کند. اما این در مورد همه ساعت‌های هوشمند مقاوم در برابر آب صادق است. و چند راه ساده برای کاهش این مشکل وجود دارد.

در اینجا نحوه افزایش طول عمر پیکسل خود در برابر آب آورده شده است

اگر ساعت Pixel شما در معرض آب نمک، آب استخر یا هر چیز دیگری غیر از آب خنک تازه قرار گرفته است، می‌توانید برای اطمینان از یکپارچگی مهر و موم‌ها و افزایش مدت زمان مقاومت در برابر آب که ارائه می‌کنند، اقداماتی را انجام دهید.

هنگام بیرون آمدن از استخر یا پس از قرار گرفتن در معرض مشابه، Pixel Watch 2 را در آب تمیز بشویید. برای تمیز کردن آن از صابون یا مواد ضدعفونی کننده استفاده نکنید و بلافاصله آن را با حوله خشک کنید. Pixel Watch 2 را ساعت‌ها زیر آب نگذارید، به‌خصوص اگر ورزش نمی‌کنید یا ضربان قلب خود را پیگیری نمی‌کنید.

و اگر شناگر هستید، از تکنیک خود غافل نشوید. هدف از تکنیک خوب محدود کردن مقاومت در برابر آب است – دستان شما (و Pixel Watch 2) نباید با هر ضربه به سطح برخورد کنند. (تأثیر یک ضربه ناشیانه پروانه در مقایسه با یک غواصی در ارتفاع زیاد چیزی نیست، اما ما در مورد فرسودگی و پارگی تجمعی صحبت می کنیم. این موارد در طول زمان اضافه می شوند.)

یک بند ساعت ضد آب نیز ضروری است. بند ساعت شما از کار نمی افتد زیرا آن را در معرض آب قرار داده اید، اما بند های ساعت بافته شده یا چرمی پس از قرار گرفتن مکرر در معرض آب منزجر کننده می شوند و بند های ساعت فلزی ممکن است خورده شوند یا لکه سبز بدی روی مچ دست شما باقی بگذارند (بند های ساعت ضد زنگ باید خوب باشند اما می توانند تمیز کردن سخت باشد).

یک نوار سیلیکونی مقاوم در برابر آب ایده آل است. فقط مطمئن شوید که بعد از شنا آن را بشویید و خشک کنید، زیرا آب باقیمانده هیچ لطفی برای پوست شما ندارد و می تواند رشد باکتری های بدبو را تشویق کند.

به یاد داشته باشید که Pixel Watch 2 یک دستگاه سلامت و تناسب اندام با حالت شنای اختصاصی است. این رولکس نیست—نیازی نیست با آن مانند یک گنج کوچک شکننده رفتار کنید.

و در برخی موارد، نرم‌افزاری که Pixel Watch 2 را تیک تاک نگه می‌دارد، دیگر توسط گوگل پشتیبانی نمی‌شود. اگر از شنا لذت می برید، پیشنهاد می کنم Pixel Watch 2 را در استخر بردارید و تا زمانی که آن را دارید از آن لذت ببرید. اما اگر از زیر آب بردن این ساعت هوشمند گران قیمت می ترسید، همیشه می توانید یک ردیاب Fitbit مقرون به صرفه بخرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا