تکنولوژیشبکه های اجتماعی

قابلیت جدید چند حساب کاربری در واتساپ اندروید رونمایی شد

واتس‌اپ قبلاً به شما امکان می‌دهد از یک حساب کاربری در چندین گوشی هوشمند استفاده کنید، اما اکنون می‌توانید از دو حساب مختلف در یک گوشی هوشمند در صورتی که دارای اندروید است استفاده کنید. این ویژگی – که تلگرام برای سال‌ها از آن برخوردار بود – مدتی برای کاربران بتا واتس‌اپ در دسترس بود، اما اکنون به کانال پایدار عرضه شده است.

داشتن قابلیت اجرای همزمان دو اکانت واتس اپ مختلف بر روی یک گوشی هوشمند، کاربران را از حمل دو گوشی هوشمند یا استفاده از قابلیت کلون اپلیکیشن بی نیاز می کند.

چگونه چندین اکانت واتس اپ را در یک گوشی راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی حساب دوم واتس اپ، (بدیهی است) به شماره تلفن و سیم کارت دوم یا تلفنی با پشتیبانی از چند سیم کارت یا eSIM نیاز دارید. با این حال، اگر سیم کارت دوم شما روی دستگاه دیگری است، تا زمانی که بتوانید کد امنیتی برای ورود به سیستم دریافت کنید، همچنان باید بتوانید اکانت دوم واتس اپ را راه اندازی کنید.

هنگامی که آن را مرتب کردید، می توانید به تنظیمات WhatsApp بروید، روی فلش کنار نام خود کلیک کنید، روی «افزودن حساب» کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

واتس اپ می گوید که می توانید حریم خصوصی و تنظیمات اعلان خود را برای هر دو حساب به طور جداگانه کنترل کنید.

ما آخرین نسخه واتس اپ را بر روی دستگاه های اندرویدی خود اجرا می کنیم، اما گزینه راه اندازی حساب دوم را نمی بینیم، به این معنی که حداقل یک یا دو هفته طول می کشد تا این ویژگی به همه کاربران اندروید در سراسر جهان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا