تکنولوژیهوش مصنوعی

گوگل برای هند: ابتکارات هوش مصنوعی نسل جدید برای رشد دیجیتال هند

در جریان رویداد سالانه Google for India در Pragati Maidan، گوگل مجدداً بر تعهد خود به هند تاکید کرد و از مجموعه‌ای از ابتکارات، مشارکت و سرمایه‌گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی پرده برداری کرد.

این تلاش‌ها، شامل محصولات اصلی مانند جستجو، GPay و Google Cloud، برای تقویت موفقیت دیجیتال هند با استفاده از زیرساخت‌های عمومی دیجیتال قوی آن، ایجاد فرصت‌های بیشتر برای افراد، کسب‌وکارها و موسسات طراحی شده‌اند.

گسترش دسترسی به اعتبار مسئول با Google Pay

در همسویی با دیدگاه دولت برای گسترش دسترسی به اعتبار مسئول، Google Pay چندین محصول و مشارکت را با هدف ارائه گزینه‌های اعتباری راحت و قابل اعتماد به کاربران و تاجران کم‌کار معرفی کرده است. این محصولات توسط موسسات مالی معتبر پذیرفته شده اند و دسترسی، سادگی و راحتی را تضمین می کنند.

اعلامیه های کلیدی توسط Google Pay

اکنون بیش از 350 میلیون هندی در تراکنش های دیجیتالی شرکت می کنند که تأثیر قابل توجه Google Pay و UPI را برجسته می کند. با این حال، دسترسی به اعتبار در هند از میانگین جهانی و منطقه ای عقب است.

در تلاشی برای پر کردن این شکاف، Google Pay با بانک‌ها و NBFCها برای ارائه راه‌حل‌های اعتباری با تمرکز بر مصرف‌کنندگان و تاجران همکاری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا